Hoi Ik zag net de reclame van Pampers: "onze nieuwe Babydry luiers absorberen nog meer dan voorheen!" Toen lieten ze een pak maatje 4 zien, en daar zag ik volgens mij een 32 op staan, als in 32 stuks in het pak?!?!? In de oude verpakking zitten er 40! En ik geloof nooit dat ze dan de nieuwe verpakking goedkoper gaan maken? Of heb ik het gewoon helemaal verkeerd gezien? Heeft iemand toevallig net nog een nieuw pak gekocht?
ik koop ze niet meer mijn dochter was bijna iedere ochtend tot aan haar nek toe nat met die gekke dingen
in de etosfolder van komende week staat een pak 4+. en vlgs mij zie ik daar een 34 bij staan. dat zou 2 minder betekenen dan nu het geval is. etos Digitaal blz 9 Pampers: soorten, maten en aantallen
Pampers heeft het in het verleden al vaker geflikt! Pampers veranderd en dan de prijs gelijk houden maar er wel minder in een pak stoppen. Nu weet ik het niet, ik heb zoveel voorraad dat ik al een hele tijd geen luiers heb gekocht. Maar ze waren toch kort geleen al veranderd? ipv wit nu groene stipjes als ondergrond.
Nee hoor! Vroeger zaten er in maat 3 baby dry er 52 nu nog 48 . En ik heb hier 2 soorten baby dry dus met en zonder stipjes. Plaatje is ook weer veranderd.
Volgens mij heb ik idd nog 'oude' liggen, op het kdv krijgt hij nu idd andere aan, en die hebben ook baby dry. Ik heb net van een vriendin een flinke voorraad overgenomen, die hadden een aanbieding gekocht en kwam toen tot de ontdekking dat hij toch wel erg vaak nat is. (Is mij ook al eens overkomen hihi). Dus voorlopig heb ik genoeg.
ah, excuus. ik heb ook nog berg oude voorraad. dus geen groene stipjes volgens mij. ik dacht dat deze vernieuwing iets van de afgelopen week was.