morrighan, hoe leg je cailan in bed? soms kan het bijv helpen om hem in een slaapzakje te doen, dan slaapt hij wat rustiger en langer. ik dnek dat ritme voor een kind ook goed is, een uurtje slaap overdag lijkt me idd nog erg weinig voor zo'n jong kindje. Misschien voedt je hem terwijl hij nog niet zo'n hinger heeft, voedt hem eens niet meteen als hij wakker wordt maar alleen als hij echt gaat huilen om eten.
Sluit me bij je aan, kijk eens hoe het gaat zonder borst meteen bij het wakker worden, of alleen met een slokje bij het wakker worden en de voeding wat later. Ritme is echt nuttig, maar het is soms echt een gepuzzel om het ritme van je kind te vinden.
spelen, eten, spelen, slapen is toch ook een ritme? Ik denk dat je gweoon je kindje maar moet volgen en dan komt dat ritme vanzelf wel. Zolang je kindje maar weet dat als hij honger heeft dan ook maar eten krijgt en als hij slaap heeft in bed wordt gelegd. Het komt vast wel goed, maar sommige kindjes hebben gewoon een beetje aanmoediging nodig! Succes met het vinden van jullie ritme! (Thijs heeft gewoon zijn eigen ritme bedacht en ik heb hem gewoon gevolgd, hier werkt het!)