Isabella heeft nooit problemen gehad met slapen. Maar sinds een 2 weken is het helemaal mis. Als we haar s'avonds op bed leggen gaat ze direct staan en histerisch huilen. Als we haar oppakken dan klampt ze me vast en moet ik haar in slaap wiegen. Ik leg haar dan in bed. Maar na een paar uurtjes wordt ze weer wakker en begint het weer van voor af aan. Nu heeft ze met de pasen bij opa & oma geslapen en daar waren er geen problemen wanneer opa haar naar bed legt. Ik heb al geprobeert haar te laten huilen maar dan raakt ze helemaal over haar toeren en duurt het uren voordat ze weer slaapt. Het lijkt wel of ze bang is voor iets? Iemand ervaring hiermee? Ze is 15 maanden oud.
Hoi, Djaydee heeft dit ook gehad, het is een fase waar je doorheen moet. Ik heb nachten gehad dat ik geen nachtrust had omdat ze om het uur krijsend wakker werd en alleen maar wilde slapen buiten haar bed. Wij dachten eerst dat ze een fobie van haar bed had gekregen Ik heb gewoon een aantal nachen een matras naast haar bed gelegd, en als ze dan krijsend wakker werd heb ik haar uit bed gehaald en met haar op het matras geslapen en dit ging uitstekend, na een aantal weken ging het weer goed en slaapt ze weer als een roosje in haar eigen bed. Sterkte Groetjes Monique76
Ik heb vanacht ook de hele nacht met haar samen op bed geslapen. Het vreemde is dat er bij opa & oma geen problemen zijn. Hopen dat het snel weer goed gaat.