Mijn dochtertje is nu 7 weken oud en we bakeren haar vanaf week 2 in, omdat ze zichzelf wakker slaat en daardoor niet in slaap kan komen. Nu valt mij sinds een paar dagen op dat ze zich gaat verzetten tegen de inbakerdoek (we gebruiken de Pacco- doek). En dan met name als we d'r overdag willen laten slapen. Ze beweegt dan wild in de doek en moet flink huilen. Het gekke is dat ze dit savonds niet doet. Ze krijgt de laatste dagen rond half 10 haar laatste fles en slaapt dan rustig de hele nacht door tot 9.15u. Dus snachts lijkt ze er wel profijt van te hebben... Of zou ze, gezien haar lange nacht, overdag niet zo moe zijn waardoor ze gewoon geen behoefte heeft aan slaap? Wat denken jullie?
Hier soms ook een enorme protesthuilbui tegen het inbakeren. Ik maak haar dan weer los en dan valt ze meestal wel in slaap. Geen idee waar het aan ligt! Je dochter slaapt wel behoorlijk lang zeg! Weet niet of dat normaal is of 'mag' (ivm schommelingen suikerspiegel). Hier was het met 7 weken wel anders; elke 3-4u voeden 's nachts. edit: ik bedoel dit overigens niet als commentaar hoor, ben gewoon verbaasd (en jaloers haha) dat je al zo snel lekker door kunt slapen Kan je eigenlijk niet helpen met je vraag. Sorry!
Haha, zie het ook niet als commentaar hoor! Ja, ik heb ook even nagevraagd of het geen probleem is dat ze zolang slaapt snachts aangezien ze met 4 weken al doorsliep (laatste fles 22.30u en dan tot 6.00u/ 7.00u) Maar volgens het CB kon dat gewoon... Mijn zoontje deed overigens precies hetzelfde en hij heeft nooit ergens last van gehad