Wat een overwinning, en een klein vraagje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samba25, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    #1 Samba25, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Hallo allemaal,

Het is niet belangrijk maar wil het toch even kwijt,
    na 5 maanden in de puckababy geslapen te hebben, heeft het cb mij er weer op gehamerd dat ik ermee moet stoppen, dat wist ik natuurlijk wel maar ze zei nu echt tegen me dat het echt de hoogste tijd is.
    Dus ik denk nou dat gaat niks worden, nou vanmiddag op bed gelegd zonder puck, huilen, toen krijsen, ik ben even naast haar gaan zitten, na 5 min sliep ze. En zelfs anderhalf uur, dat had ik echt niet verwacht dus!
    Nu weer een dutje doen,in bed gelegd, huilen, krijsen, speentje gegeven, even gepraat en kusje en nu sliep ze al na 2 min.
    Goh wat kun je ergens toch een verkeerd beeld van hebben he, ik dacht altijd, mijn dochter is de enige die niet zonder bakerzak kan slapen, wedden! Hhahhaa onzin natuurlijk!
    ben er echt blij mee. Alleen nog een klein vraagje, zal ik haar nu in een slaapzak leggen met een laken erover heen, het is echt een dikke slaapzak. Of gewoon in romper met lange mouw en een fleece pyama erover heen? Haar kamer is niet echt warm.

bedankt alvast voor jullie antwoord!

Liefs Jojo

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij moeten nog ontpucken :(
    Jouw verhaal geeft gelukkig wel een beetje hoop.
    Zie er echt enorm tegenop....
    We hebben al een keer met een armpje los geprobeerd, maar het was een groot drama.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat fijn dat het zo goed ging! Hier met slaapzak onder 1 dekentje en lakentje...ook een koude kamer.

4. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    hier jn slaapzak laken en deken met pyama, succes verder maar komt zeker goed

liefs Hellen

5. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Oh wat goed van je meisje zeg!
    Ik zie er ook er tegen op om ontpucken, probeer het idd nu wel is en dan gaan de armpjes nog alle kanten op. Nog geen succes dus. Maar ja het moet toch een x gebeuren al hebn ik gelukkig nog wel eventjes.

Ik zou idd gewoon slaapzak deken en laken doen. Het is nu snachts toch niet erg warm.

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    wat goed van haar zeg!!

mijn zoontje heeft me ook al heel vaak verbaasd... dingen waarvan ik dacht dat ie echt niet zou doen... gingen super goed!

hier ook dikke slaapzak + deken.

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Overdag: romper, puckababy, laken & deken.
    Nacht: romper, pyjama, puckababy, laken & deken.

Hier hoeven we voorlopig nog niet te ontpucken, maar ik zie er ook tegenop wanneer de tijd daar is. Ons meisje is zo bewegelijk.
    Fijn dat het bij jou goed is gegaan, dat geeft zeker hoop!

Liefs Huismus

Deel Deze Pagina