nu in de lente waar zijn nep gevoerde uggs te klein zijn geworden? wat dragen jullie kindjes die nog niet kunnen lopen, staan? show je schoeisel van je kleine jongen... ik kan niks leuks vinden..
Ik heb helemaal nog geen schoenen aan bij onze kleine man. Sokken met voetenzak is genoeg. Toevallig dacht ik er vandaag wel aan om eens schoentjes te kopen, dus lees/ kijk met je mee
Koop ze meestal bij de zeeman/ wibra. Leuke schoentjes voor weing. Voor 4 euro heb je een paar, gaan op kleding maat. Maar vallen soms wel wat ruim. Hij heeft inmiddels zijn 3e paar al. Deze zijn bv maat 50-62 Bekijk bijlage 148711
ik had helemaal geen schoenen toen hij nog niet kon lopen. gewoon sokken,(of blote voetjes als het aan hem lag) klaar.
Als het 20 graden is ga ik m'n meissie niet in een voetenzak in de buggy doen..veel te warm! En als ik de fiets op ga, wil ik toch echt dat ze iets aan der voetjes heeft.. Ik vind over het algmeen de schoentjes van de V&D (voor jongens en meisjes) erg leuk! Succes!
Aapies heeft leren slofjes in sneaker model. Maar hier droeg ze eerst niets buiten haar sokjes om, toen ze ging staan en om de tafel heen ging lopen, heb ik leren slofjes gekocht omdat het te koud werd om op blote voetjes te lopen.
klittenband gympies! adidasjes en heb laatst leuke bij v&d gehaald!, die dingen met van die elastiek"veters, werken voor geen meter! Zijn wel leuk trouwens! En als het heel heet is, lekker blote voeten oh en heb voor binnen van die Hema slofjes met zo'n sok eraan...zodat ie goed kan kruipen, laminaat is zo glad...kan ie zich beter afzetten
mijn zoontje kreeg de leren slofjes aan.... warm genoeg voor dit weer, zootjes ofzoiets was het volgens mij.
wibra schoentjes, zoals bij de eerste foto, die heb ik ook. En nog leuke blauwe van de wibra, half open. Ze zijn helemaal zacht, dus ook als slofjes. Verder heb ik ook leren slofjes van www.borisa.nl lijkt me voor dit weekend nogal warm haha. En hij heeft een paar open sandaaltjes van scapino. (nog niet aangehad) Morgen en overmorgen maar lekker met blote voetjes hoor als er niet op pad gegaan wordt. En vaak ook gewoon sokjes.
Ik laat Tycho zoveel mogelijk op blote voetjes. Ik heb ook van die schoentjes van de Hema gehad, maar dat was meer als we ergens heen gingen voor de sier. Afgelopen dinsdag heb ik de leren slofjes van Boumy gekocht zodat hij met iets kouder weer die aan kan, op zijn sokken glijdt hij hier op de plavuizen namelijk een beetje weg. xxx
Thuis blote voetjes, mannetje heeft het heel snel warm. Als we weggaan doe ik wel 'schoentjes' aan. Bij de V&D heb je leuke schoentjes.
Ik heb de boumy's gekocht en ben er erg tevreden mee! Het is een leren slofje dus lekker warm maar niet te en hij is heerlijk soepel en beweegt dus lekker met het voetje mee als Tycho zijn wandelingetjes maakt langs de tafel enz hihih. En vandaag heb ik ze ook aangetrokken toen we boodschappen gingen doen, dat was vanmorgen en ik vond het nog wat fris. En het zag er niet eens gek uit die sloffen te gebruiken als gewonen schoentjes! xxx
Hier ook vaak bloten voetjes, als we weggaan leren slofjes van Oxxy. Schoenen komen wel als ze gaat lopen.