ritme baby 2 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariafinn, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Mijn zoon is vandaag precies 8weken en ik heb al wel wat ritme en regelmaat. Ik geef hem 's ochtends voor 6uur geen fles, word hij voor 6en wakker geef ik hem zijn speen en slaapt hij weer verder. Ik heb het liefst de eerste fles om 7uur elke 4uur krijgt hij de fles en om 23uur de laatste vind ik een mooie tijd) hij slaapt 's nachts in een slaapzakje met z'n armpjes erbij in, zo kan hij zich zelf niet wakker slaan en niet omhoog klimmen in bed. Voor de eerste fles krijgt hij een schone luier en ruil ik de slaapzak in voor een zacht pakje na de fles gaat hij weer in bed. Tussen 9 en 10word hij dan wakker en krijgt hij gewone kleding aan, knuffelen en in de box, rond 11uur weer een fles en dan in de kinderwagen om te slapen. Dan om 15uur weer een fles en knuffelen enzo. Eword hij moe gaat hij in de kinderwagen. Hij gaat 's avonds in
    bad,maar niet elke avond dat gebeurt dan voor de ena laatste voeding, dan in z'n zachte pakje in bed. Rond 23uur laatste voeding en daarna in de slaapzak in bed!

Deel Deze Pagina