Wij willen gaan zwemmen met ons meisje maar centerparcs is zoooo duur niet normaal! Voor die twee uur dat ik er ben mischien vindt ik het te duur 10 euro per persoon! Weet iemand een leuk zwembad voor te zwemmen met onze meid en niet zo overdreven duur als centerparcs? In limburg dan wel he
heb je al eens gegoogled op normale zwembaden *trouwens wel ijs en ijskoud brrr* maarja ik vind het meerdal al koud wij gaan altijd naar arcen toe (de thermen) daar kan je wel een tienrittenkaart kopen maar dan komt ehet op hetzelfde neer MAAR is wel water zonder chloor, 36-38 graden warm en lekker relax!
Idd, normale zwembaden zijn denk ik te koud voor jullie meisje..ikzelf betaal dan liever wat meer, zodat ze het ook lekker warm heeft in het water en er niet na 10 minuten blauw uitkomt! Wij zijn afgelopen weekend in Almelo geweest, weekendje weg naar Preston palace, en ons meisje heeft zoveel plezier gehad in het warme water daar! Geweldig om te zien zoiets!
leuk preston palace was het ook leuk voor jongere kids ik wil daar ook wel eens heen, het water is dus goedgekeurd
ja is het water zo koud? wat is dat voor een babyzwembad dan? Mmmmm thermen niet slecht, nog nooit aan gedacht ivm baby...
Je kan goed in een gemeentezwembad gaan zwemmen hoor. Een jonge baby houdt het niet zo lang uit. Een half uurtje is lang zat. Met aan en uitkleden ed erbij ben je dan nog wel 1,5 tot 2 uur kwijt (incl. jezelf aan en uitkleden). In veel gemeentezwembaden zit ook een bubbelbad erbij en dat is lekker warm.
dacht ik ook, er zijn toch ook peuterbadjes, en iedereen gaat met zijn baby naar centerparcs dus kan toch niet te koud zijn?
Onze meid hield het echt wel langer vol in het zwembad hoor, heeft er wel 1.5 uur ingezeten! Mede doordat het water lekker warm was (en idd, peuterbadjes zijn volgens mij altijd wel extra verwarmd) Preston Palace is denk ik het leukste als ze toch iets ouder zijn. Die kleintjes hebben natuurlijk genoeg te spelen en rond te rennen daar, maar bv de indoor kermis (geweldig gemaakt trouwens!) is toch niets voor die hele kleine ukkies..geen draaimolen ofzoiets, dat miste ik er wel
Wij gaan altijd zwemmen bij zwembad de nieuwe hateboer in sittard. Daar heb je een doelgroepenbad. Dat is verwarmd. Milou heeft daar ook babyzwemmen. Het is per kindje verschillend, hoe lang het kindje het vol houdt. Dat ligt helemaal aan het warm houden. De entree is maar iets van 4 euro voor een volwassene en 1 euro voor je kleintje. En er zijn ook aankleedkussens naast het verwarmde zwembad. Dus je kunt jezelf omkleden in de hokjes en je dochter mee naar het zwembad nemen en daar omkleden. In kerkrade is ook een zwembad waar je kunt babyzwemmen, dus daar zal het bad ook verwarmd zijn. D'r Pool heet dat. Ben daar nog nooit met Milou geweest dus kan niet zeggen hoe het bevalt. Veel plezier!