heb de swing en vraag me af hoe jullie je kolf schoonmaken steriliseren jullie m elke dag? dit doe ik nu in een pan is een magnetron serilisator handiger? en in welke past alle onderdelen van de kolf? bedankt voor het antwoorden
Je kolf spoel je na gebruik af met koud water dit om de eiwitten weg te spoelen. Daarna spoel je je kolf af met heet water om de vetten weg te spoelen. Als je je kolf gaat steriliseren haal hem dan eerst even door een sopje. Hoe vaak steriliseren "officieel" moet weet ik niet. Het mag trouwens tegenwoordig ook in de vaatwasser als die heet genoeg staat. Wel opletten dat er geen onderdelen verkleuren. Ik heb een magnetronster. van de HEMA bevalt prima. schoonmaakinstructie Swing
Hoi, ik heb ook de swing en spoel het borstschild en flesje na elke kolfbeurt even af met koud en warm water. Ik denk dat ik uiteindelijk eens per week echt steriliseer en een paar keer per week gaat het de vaatwasser in. Ik heb de mag.ster. van prenatal. Past prima, ik ben overigens niet zo precies daarmee, dat ik alles heel netjes rechtop dat 'rekje' zet... ik gooi het gewoon naast de flesjes/spenen die erin gaan en hoppa, magnetron in,
Ik sterriliseer hem elke keer met de magnetron sterilisator van de hema. Eerst deed ik het ook in een pannetje, maar dit is veel handiger.
gaat het borstschild en het tussenstuk waar de slang ingaat dan ook in de vaatwasser? of spoel je die alleen af en steriliseer je dat
Dat waste ik ook af in een warm sopje omdat anders melk op een gegeven moment gaat aankoeken, en dan in de magnetronsterilsator. Overdag spoelde ik het af en 's avonds ging het altijd in de sterilisator, ben met 19 maanden (geloof ik) gestopt met kolven op het werk en heb het al die tijd dat ik kolfde zo gedaan.