Ik heb een 3 standen speen van Difrax gekocht maar ik snap er geen hol van. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat hij past op de s-fles maar die ring is veel te groot. Zal ik dan toch een andere fles moeten halen? Zoja,welke? Alvast bedankt!
Mijn ervaring met de 3 standen speen: drama, drama en nog eens drama Heb je de speen wel echt goed door het gaatje geduwd? Volgens mij moet dat namelijk wel passen hoor.
Zo'n speen is echt een drama! Mijn zoontje verslikte zich steeds omdat er teveel melk uitkwam met stand 1 terwijl er toch echt opstaat vanaf 0 maanden. Maar je vraag: dan heb je idd waarschijnlijk de brede speen gekocht.
Let er wel op dat bij brede fles de speen heel anders is, onze dochter wou namelijk echt niet drinken uit de brede fles. Terwijl ze verder juist altijd uit de smalle s fles dronk met 123 speen.
Hier nooit problemen met de 1,2,3 speen van Difrax. geruiken deze al een jaar! Je hebt idd een smalle en brede versie, wrs is dat het verschil. Je hebt een speen nodig met de standen en een gele schroefdop met een groen ringetje!
Dat geldt ook voor onze dochter. Zij wilde absoluut niet uit de grote fles met brede speen drinken. Ze was de smalle fles met smalle speen gewend. Misschien kan je dus beter een smalle 123 speen kopen, als ze die smalle speen nu gewend is. Overigens hebben we hier met veel plezier gebruik gemaakt van de 123 speen, maar dat was wel omdat we de vf aandikten met nutriton, vanwege reflux. Daardoor kwam de melk er toch niet te snel uit. (Sterker nog, we zijn op die speen overgestapt vanaf het moment dat we de nutriton moesten toevoegen, omdat ze dat natuurlijk niet meer uit het gat van een gewone s-speen kreeg.)