Baby kreunt/steunt/perst heel veel.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekiej88, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Herkent iemand dit?
    Ons dametje van ruim 4 weken oud kreunt/steunt/perst heel erg veel en HARD. Dit gaat soms wel uren achter elkaar door en met name s'nachts . Ze lijkt er ook last van te hebben want haar lijfje is ook onrustig en verkrampt. Huilen doet ze niet tot nauwelijks. Al navraag gedaan bij huisarts en consultatie bureau. Zij denken dat het darmkrampjes zijn.

2. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heeft ze wel normaal ontlasting ?

3. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hier hetzelfde. Mannetje isnubijna 4 weken. Hij huikt ook vaak na de voedingen. Volgens mij ook krampjes. Tis zo sneu om te zien

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja mooi volgens de boekjes soms iets groen. Bijna na elke voeding van om de 3/4uur een mooi luiertje vol. Toevallig nu 2x verschoont maar alleen geplast.

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Inderdaad erg sneu! Ondanks dat ze niet snel huilt zie je wel dat ze er last van heeft.

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hier hetzelfde. Ik denk ook krampjes. Rond de 6 weken komt de piek en dan wordt het als het goed is minder.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Fijn te horen dat ik niet de enige ben want heb nog nooit een baby zo hard en veel horen kreunen.. Het hoort helaas dan maar bij. Arm kindje.

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ahh ik vond dat altijd zo zielig... Wat bij mijn zoon verlichting gaf was voorzichtig fietsen met zijn beentjes, op het buikje op de arm dragen (het hoofdje ligt in de elleboog zeg maar) en dragen in de draagzak. Krijgt je kindje bv of fv? Bij fv zijn er ook nog een paar dingetjes die je kunt doen om de krampjes iets te verminderen.

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt voor de tips. Die op de arm heb ik inderdaad ook al toegepast en bied verlichting. Ik geef borstvoeding.

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    mijn meisje deed dit ook heel veel. Ik begreep dat dit onrijpheid van de hersentjes was..Dit alles vooral in haar slaap... het is uiteindelijk ook vanzelf over gegaan

11. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.187
    823
    113
    Hoi,

Hier ook gehad, nu doet ie het bijna niet meer (11weken nu)
    volgens huisarts onrijpheid van darmen en luchtpijp. en hij voelde aandrang om te poepen en ging steeds persen maar wist nog niet goed hoe dat moest, maakte dus wel geluid en perste met zn hoofdje maar zijn darmen deden niet mee, hij perste dus verkeerd. ging bij n week of 7 over.

hoor je ook keelschrapen en veel slikgeluiden? Vaak het tongetje naarbuiten duwen? dat bleek hier verborgen reflux te zijn.

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dl deed het ook.
    kon uren doorgaan maar meestal zonder resultaat.
    voor de krampjes heeft probiotica heel erg geholpen en om resultaat te krijgen zijn we overgestapt op andere voeding.
    het eindeloze persen herken ik ook erg goed en gelukkig gaat het meestal na een week of 6 weer over.

Deel Deze Pagina