Ik ben voorzichtig met mijn kleintje te veel mee nemen overal naartoe. Hij moet wel wennen aan anderen, maar ook niet overprikkelt worden. Nemen jullie je kleintje overal mee naartoe? En laten jullie hem/haar daar slapen? Ik ben wel trots amper 3 maanden oud te moeten verschijnen op een familiefeest, dat is nog eens wat. De verplichte "show" de baby (zoiets als de lion king, met zijn Simba op de rots). Hij heeft niet gehuild en ook nog eventjes geslapen in een vreemd bedje bij opa en oma! Het was van 16:00 tot 19:30, dus best te overzien. Net bij thuiskomst na een paar traantjes in een diepe slaap vertrokken. Wat heerlijk!
Ow ja ben er met beide kinderen heel makkelijk in geweest. Gingen gelijk overal heen. Zolang ik de kinderwagenbak/campingbedje maar ergens neer kon zetten. wat jij beschrijft van het familiefeest daar was hier geen twijfel over geweest...vind zulke dingen vanzelfsprekend om je kindje mee naar toe te nemen. En s avonds vaak maar verjaardagen/feestjes..leggen ze boven te slapen en maken ze s nachts wakker als we weer weggaan.
Ja, best wel.. De eerste namen we overal mee naar toe. Als je er eenmaal twee hebt wordt dat iets bewerkelijker en nu met nummer 3 is het juist weer met alles mee. Het kan ook prima met alle drie.
Ja ik neem d'r eigenlijk altijd overal mee naartoe. Zo lang ze in een campingbedje kan slapen is het prima. Voorheen ging het ook wel in de wagenbak maar nu iets minder makkelijk maar als we ergens gaan eten gaat dat nog wel prima
Wij nemen haar eigenlijk ook overal mee naar toe. Slaapt dan in het campingbedje of de wagenbak. Onze insteek is, gaat het niet, dan gaan we weer. Maar tot nu toe is het altijd gelukt. De eerste keer was ze 1,5 maand oud. Vierde oud en nieuw bij vrienden. Wagenbak boven, babyfoon erbij en het ging super goed. Vond het wel spannend hoor en heb me er best wel druk om gemaakt van te voren, maar dat was dus nergens voor nodig . Neem haar nu zelfs mee naar de fysio aangezien ik geen oppas kan regelen. Ze vind het super gezellig en krijgt alleen maar aandacht van iedereen . Denk dat een kindje er zeker aan kan/moet wennen. Maar het is natuurlijk per kind verschillend hoeveel hij/zij aankan.
Ik vind het soms erg lastig. Zorg altijd wel dat ik op tijd thuis ben voor zijn avondritueel. Misschien meer omdat ik bang ben hem uit zn ritme te halen. Als jullie dan laat weggaan op de avond, slaapt de kleine dan thuis gewoon weer verder? Nog een vraag, we gaan zaterdag een dagje winkelen. Nemen jullie de kleine dan mee? R. heeft soms nog wel moeite om te slapen in de buggy en straks gilt hij de hele boel bij elkaar hihi..
Nee wij niet. Wakker maken is hier geen optie. Super chagrijnig. Familietrekje, mij moet je ook niet wakker maken om te verkassen Wij gaan vaak apart weg 's avonds en als we samen gaan dan gaat zoontje logeren of er komt een oppas. Toen hij nog een baby was en pas rond 22.00 de nacht in ging was het wel een stuk gemakkelijker hoor.
Dagje weet ik niet. Dan zou ik misschien wel wat regelen qua oppas. Meestal gaat het hier goed als we laat in de avond weer thuis komen. Slapend vanuit de maxicosi zo dr bedje in. Geen lampje aan en na instoppen gelijk weg en deur dicht.
Ja hoor, hier gaat ze ook overal mee naartoe! Heb haar liever bij me dan dat ik haar ergens achter laat ... en gelukkig vindt ze het meestal wel prima allemaal Tegenwoordig wordt het wel wat lastiger om op 'vreemde' plekken te slapen, maar dat is misschien ook maar een fase. We proberen 's avonds als het even kan niet te vaak weg te zijn, zodat ze meestal gewoon in d'r eigen bedje kan slapen.
Hier overdag ook een stuk makkelijker, maar 's avonds zo weinig mogelijk. Het gaat best goed om hem ergens te laten slapen, maar vind het gewoon echt niet nodig om hem vaak 's nachts mee naar huis te nemen. Als wij samen wel willen (man en ik) of als we ergens heen moeten 's avonds, dan regelen we een oppas. Toen ons zoontje nog echt een baby was en een avondfles kreeg, deden we het wel, veel makkelijker! Maar dat kwam ook niet heel vaak voor. En het lag er ook aan waar we waren. Of hij er al echt bekend is, of niet. Ik kon hem niet klakkeloos in elke lege kamer neerleggen, want hij wist precies wanneer hij op een 'onbekende' plek lag.
Wij nemen de kids overal mee naartoe waar het kindvriendelijk is. Ik zeg er dan ook eerlijk bij dat mijn kinderen niet echt last hebben van veel prikkels, ze zijn wat dat betreft heel gemakkelijk. Als het bedtijd is, gaan ze gewoon in het campingbedje slapen en het is allemaal in orde.
ja geen probleem. ze slaapt prima in kinderwagen en we hebben een deryan tentje. Slaapt ze ook prima in bij andere mensen. Doe het niet dagen achtereen natuurlijk, maar houd ons niet tegen weg te gaan.
Ze gaat overal mee naartoe, zelfs mee uit eten. Mocht ze het niet meer trekken gaan we wel gelijk naar huis toe
hier de eerste 3 maanden maar niet gedaan, dochterlief had huiluurtjes van 17 tot soms 22 uur. en dan wilden we liever thuis zijn met haar zodat ze in vertrouwde omngeving is. Wel eens geprobeerd haar mee te nemen, maar toen ze haar huiluurtje kreeg maar weg gegaan. Was niet echt fijn. Nu is dat over en beginnen we er makkelijker in te worden ook 's avonds met haar weg te gaan, mits campingbedje mee kan zodat ze kan slapen. Overdag is nooit probleem geweest en ging ze altijd overal al mee naar toe.
De eerste drie maanden zijn we nauwelijks weg gegaan; ik wilde zelf niet. Ik wilde mijn lieve kleine kwetsbare baby'tje aan niks blootstellen behalve mijn ultieme liefde voor hem Daarna altijd overal mee naartoe - en nog steeds vind ik het niet fijn als andere mensen hem vasthouden, dat doe ik liever zelf - en hij slaapt op mij. Thuis ook vaak, dus dat is niet anders elders.
Ja hoor die slapen thuis weer verder. Toen ze heel mini waren legden we hen zelfs slapend over in de maxi cosi en thuis weer in bed. Nu maken we hen wakker kijken ze even rond beneden en gaan naar huis. Als je dat van begin af aan doet en regelmatig dan is dat geen enkel ount. Wennen ze vanzelf aan.
Hier eigenlijk nooit ergens niet naartoe gegaan omdat we een kind hebben maar nu hebben we ook wel een heel makkelijk kind, slaapt overal maar als we een feestje hebben gaat ie ook wel uit logeren vanaf dat ie 4 maanden is...zou het ook zeker proberen, je merkt vanzelf wel of het werkt voor jullie of niet. Heb eerlijk gezegd ook nooit zo over dit soort dingen nagedacht, hij hoort er gewoon vanaf dag 1 bij en zeker overdag gaat ie gewoon altijd overal mee naartoe...eten/drinken/luiers in de tas en gaan
Ja overal mee naar toe of we nu uit eten gaan naar een feestje of verjaardag gaan of gewoon naar vrienden/familie maakt allemaal niet uit ideaal. Dit willen we met ons 2 de kindje weer zo doen bevalt super.