Driftbuien en alweer koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Wie van jullie beebs heeft wel eens een driftbui? Ties heeft ze ineens sinds hij net een maand ziek is geweest. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij keihard schreeuwen en huilen, gillen noem maar op. Kwestie van negeren en hij is weer stil maar toch, moet er op zich erg om lachen dat zo'n uk al zo'n geluid kan maken.

Nog een vraag over ziek zijn, zoals ik al zei is hij net een maand niet lekker geweest, lusteloos, niks eten, hangerig noem maar op, ben tig keer met hem bij de arts geweest maar ze konden niks vinden. Hij heeft ook nog eens de BMR gehad en was daar ook flink ziek van met hoge koorts, en rode hond uitslag. Dat duurde 2 dagen en toen was hij weer vrolijk. Nu, een week later, komt hij vanmorgen weer uit bed met koorts. Hij is wel gewoon vrolijk en de koorts niet onwijs hoog (38,5) maar vind het toch raar. Waardoor krijgt hij zo vaak koorts? Moet ik het even afwachten? Vind het best vreemd.

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hier ook een meisje wat onverwacht in een enorme driftbui kan raken. Ze laat zich dan voorover vallen en begint dan te gillen. Vaak gaat het voorover vallen dan ook nog eens mis, waardoor ze haar hoofd stoot. Dan is het dus helemaal prijs hier! ;)

Ik negeer dit gedrag en als ze merkt dat mamma er geen reactie op geeft, dan is het ook zo weer over.

Dat je ukkepuk regelmatig koorts heeft is op zich niet zo'n probleem denk ik. Ze moeten hun afweersysteem nog opbouwen en dat gaat gepaard met verhoging/ koorts. Maar als je het niet vertrouwd zou ik het zeker eens voorleggen bij je ha.

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hier ook met Jayden.
    Hij had ook zijn bmr prik gehad.
    3 weken later is hij niet te stuiten.
    Hangt in me benen, is ontiegelijk driftig.
    Wil iets hebben wat hij niet mag, en lat zich dan vallen op de grond om te gaan liggen gillen alsof hij mishandelt word!
    Vooral het extra aandacht vragen wat hij nu doet is vermoeiend.
    Ik heb 3 kinderen dus moet al mijn aandacht verdelen.
    Maar dat is lastig wanneer je zo'n kleintje gillend aan je been hebt hangen...pfff.
    Zie is hij gelukkig nu niet meer.
    Hij heeft wel koorts gehad, flink aantal dagen diaree en rode uitslag.
    Ondanks dat hij niet "ziek" meer is blijft hij jengelig.
    Moeilijk doen met eten.
    Smijten met speelgoed en boos zijn.
    Hoop zooo dat dit een fase (sprong) is!

Deel Deze Pagina