Moet het even kwijt hoor ;-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anoqiempje, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoqiempje

    Anoqiempje Nieuw lid

    2 aug 2007
    2
    0
    0
    De 8ste gaan we naar de gynacoloog om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Onze uk is dan net 11 maanden geweest. Aangezien dit niet iets is waar je het met je familie of vrienden over hebt, ben ik blij dat ik het hier even kwijt kan!

    Zijn er nog meer meiden die pas geleden of binnenkort willen gaan voor een tweede?
     
  2. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou mocht ik ooit weer ongesteld worden :S Dan willen we er zeker niet te lang mee wachten!
     
  3. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    rowin is afgelopen donderdag 1 jaar geworden en ik ben nu 12 weken zwanger dus dat was ook erg snel.

    wij vonden het leuk om 2 kinderen vlak na elkaar te krijgen, is wel leuk met spelen enz.

    groetjes cindy
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nou, jullie zijn de eersten die het horen ( :) ) maar wij willen na onze bruiloft in september gaan voor een tweede kindje.
    Evi is dan 15 maanden.
    Ik ben al wel gestopt met de pil (omdat ik hem de laatste strip toch al 2 keer was vergeten :oops: ), maar we gebruiken nu een condoom omdat ik liever niet zwanger wil zijn op onze bruiloft (mochten we al het geluk hebben dat het meteen raak is), omdat ik niet weet hoe ik me dan voel. Misschien wel doodziek... :(

    Alleen mocht het nu toch zo zijn (heb geen idee wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden en weet ook niet meer wanneer ik het voor het laatst was... :oops: Volgens mij zou het nu ieder moment moeten zijn), dan zijn we er natuurlijk hartstikke blij mee!
     
  5. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden gefeliciteerd met of de zwangerschap of aankomende zwangerschap!

    Leuk hoor 2 op elkaar. Mijn oudste schelen ook 20 maanden. Heerlijke tijd, maar ook heel druk :)
    Maar zo leuk! De meiden zijn nu echt aan elkaar gewaagt, maken ruzie met elkaar maar komen ook voor elkaar op! En delen hun diepste geheimen met elkaar.

    En samen, zijn ze stapel gek op hun kleine zusje, die dan ook alle aandacht van ze krijgt.
    Maar voor hun kleine zusje zal er geen brusje meer bij komen. Mama vin het wel genoeg zo drie kippetjes ;)
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo

    ik heb dan drie kinderen maar tussen de middelste en de jongste zit ook maat 15 maand
    ik merk wel dat het druk is maar het is ook wel gezellig hoor

    mijn oudste dochter is 4 jaar en die vind het ook leuk het mooiste moment van de dag vind zei als de twee jongste op bed liggen dan heeft ze ons even alleen
     
  7. mamsie

    mamsie Bekend lid

    4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ik ben ook weer zwanger. :p

    dimphy word 6 sep 1 jaar en is 1 1/2 als de tweede geboren word.
     

Deel Deze Pagina