cadeaus 1e verjaardag meisje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ojee ons meisje wordt over 2 maandjes alweer 1 jaar!
    Van ons krijgt ze de scramble bug en een huis van little people. Maar wat vraag ik nou aan de visite?? En opa en oma? Vind t lastig. Ze heeft al een loopkarretje en we wonen op een flat dus een zandbak, schommel o.i.d. heeft nog niet zoveel zin. Wie heeft er leuke tips??

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou maar 1 ding geven, weet je meteen weer 1 cadeautje voor de visite ;).

Eva heeft voor haar eerste verjaardag de ballenbaan van playskool gekregen, deze viel erg in de smaak! Hij maakt wel veel lawaai ;). Als je kindje de Teletubbies leuk vindt is het Teletubbies huis misschien leuk en als ze Nijntje leuk vindt misschien het Nijntje boomhuis.
    Lisa krijgt een loopauto voor haar verjaardag waar ze ook op kan zitten. Verder weet ik het nog helemaal niet.... we hebben al zoveel omdat ze de 2e is.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Houten loopfietsje
    eigen stoel
    poppenwagen

Voor de rest van de visite

Boekjes (altijd een succes)
    houten puzzels
    little people uitbreiding
    kralenspiraal
    xylofoontje
    muziek tv
    interactieve nijn/woezel en pip
    koekjestrommel van fisher price
    houten trein
    stapelbekers
    pop up ding hahaha weet even niet hoe het heet maar als je op de knopjes drukt komt er een dier uit:p

Als je even op de site van mn dochtertje kijkt bij 1 jaar zie je wat ze heeft gehad misschien heb je er wat aan;)

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier is een keukentje met toebehoren ook al vanaf haar eerste verjaardag een grote hit!

5. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Mijn dochter heeft met haar eerste verjaardag een driewieler gekregen. Verder heel veel duplo. Een paar maanden na haar verjaardag vond ze het al prachtig.
    Een kleertjes, ook altijd fijn om te krijgen.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hier idd Little People, Duplo, loopfietsje, eigen stoeltje.. oh en een zwembadje voor in de tuin, maarja mijn dochter is van juli ;).

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Het meeste is al genoemd, maar zal nog even noemen wat wij hebben gekregen:
    loopauto
    duplo
    little people (ook uitbreidingssets)
    hobbelpaard
    kleertjes
    zwemkleding (misschien leuk om zwemlessen te vragen?)
    boekjes
    puzzels
    activieteitentafel

Verder bedenk ik me nu nog wat dingen die misschien leuk zijn:
    paraplu
    regenlaarsjes
    pakjeshouder voor drinken
    een kist oid om al het speelgoed in op te bergen
    wasco
    dvd van nijntje oid
    dierenlaptop (vtech)
    bal
    muziekinstrument (tamboerijn, xylofoon, trommel)
    autozak (die je aan de stoelkan hangen en waar je speeltjes ed in kunt doen)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat ik hier wil gaan kopen/vragen:
    Eigen tafeltje & stoeltje
    Loopauto
    Schommel (je hebt ook schommels met standaart voor binnen/op het balkon! ;) )
    Biba bad (we hebben geen bad)
    Badspeelgoed

En verder weet ik het ook nog niet, dus houd dit topic in de gaten.
    Is Little People al leuk op die leeftijd?

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ja! Hier een heel groot succes.. Vooral de voertuigen

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa vindt de leuk en leerzaam stad (al een tijdje) wel leuk, met vlagen. We hebben ook de schoolbus en wat poppetjes/autootjes, maar er is nooit echt veel mee gespeeld. Eva is niet zo'n little people fan en ik vrees Lisa ook niet.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Little people idd!
    Wij liepen laatst door de makro langs de speelgoed en Esmay zat in het winkelwagentje... Toen we langs de little people speeltjes kwamen werd ze helemaal wild! (ze heeft van oma met sinterklaas een kerststal gehad van little people) dus ik denk idd dat het wel een succes kan zijn!

Verder vind ik het ook erg moeilijk wat we moeten vragen... Ik denk dat ik gewoon niks vraag en wel zie waar ze mee aan komen?

Al weten we dat we van dr opa en oma een schommel krijgen! Maar ja daar heb jij niks aan op je flat...

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer je een stevig kozijn hebt in je flat kun je daar die "wartels" in draaien en de schommel er aan hangen.... kan er ook binnen worden geschommeld. ;)

Uhm... hier vooral Duplo gevraagd/gehad
    Leesboekjes
    Zandbakspul ... maar kan ook leuk in de douchebak worden gebruikt!
    "loop"Telefoon van Fisher Price

13. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Gister hebben wij de 1e verjaardag van ons meissie gevierd. Dit is wat zij gekregen heeft:

Houten loop/duwkar
    duplo
    houten blokken
    muziek instrumentjes
    badspeelgoed
    boekjes
    spaarpot
    megablocks trein
    kleding
    loopfiets (puky)
    bumba knuffel

Ik heb de kadootjes wel een beetje "gestuurd". Bijvoorbeeld dat ze instrumentjes leuk zou vinden en dat boeken altijd goed zijn.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.183
    8.908
    113
    Ik lees overal dat kinderen het leuk vinden, maar J. vindt er (nog?) niets aan.

Ik zou gewoon niet te veel van alles vragen, kun je mooi kijken of ze het leuk vindt en er dan eventueel meer van kopen.

J. heeft voor haar eerste verjaardag dus ook Little People gekregen, verder Duplo (hier speelt ze wel heel veel mee), het rol- en dolpretpark van Fisher Price, een loopfiets (met drie wielen), een loopauto, badspeeltjes, boekjes en kleertjes.

Wij wonen ook in een flat, maar we hebben op het balkon een zandbak staan (zo'n schelp). Als je geen heel klein balkon hebt kan het wel.

Deel Deze Pagina