Vandaag is mijn dochtertje 4 weken oud. ze komt nu om de 3uur voor een fles, ik maak dan 120 met 4schepjes friso. Echter drinkt zij maximaal 90-100cc van de fles op en de rest laat ze staan. Wil ik meer geven komt het er gewoon weer uit, ze boert goed tussendoor... ik heb al verschillende flessen en spenen geprobeert. Krijgt zij nu genoeg binnen ? En is het normaal dat ze nu nog om de 3 uur komt dag en nacht ? Want het lukt me gewoon niet om er langer tussen te krijgen dan gaat ze lopen huilen en gillen dat ze honger heeft, en toch stopt ze dan na 90/100cc. Voor de rest slaapt ze veel maar als ze wakker is, is ze ook goed wakker, en soms ook al 1-2uur achter elkaar wakker. alvast bedankt!
Hoi, Hoeveel voeding een kindje mag ,is ook afhankelijk van het gewicht. Wanneer je kindje niet meer drinkt dan 90 ml, is het geen probleem dat ze vaker komt hoor. Groetjes Eveline
ze woog vorige week 4100gram ze was toen precies 3 weken. en gaf toen nog gedeeltenlijk BV, maar ben ondertussen helemaal over op KV op aanraden van de huisarts.
Hoi Maaike, Je kindje mag in dat geval maximaal 825 ml per 24 uur drinken, daar blijft ze wel binnen. Groetjes eveline