Pijn aan eierstokken...?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Veertje84, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Sinds ik bevallen ben (nu inmiddels al 14 weken geleden), heb ik soms pijn aan mijn eierstokken. Dit is tijdens mijn menstruatie, maar ook een paar dagen erna. Ik vraag me af of ik nu gevoeliger ben hiervoor? Of dat het misschien de eisprong is wat ik voel (na mijn menstruatie)? Voor mijn zwangerschap heb ik hier nooit last van gehad
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap een cyste gehad aan mijn eierstok, dus ik ben bang dat het hier mee te maken heeft. De arts gaf aan dat deze tijdens de bevalling of misschien al daarvoor vanzelf zou verdwijnen zeg maar (leeglopen). Ik heb daarna nooit meer een echo of wat ook gehad, dus ik weet niet of die er nog zit, en of dit schadelijk kan zijn?
    Een week na mijn bevalling heb ik enorme pijnscheuten gehad in mijn eierstokken en dat trok door naar mijn linkerbeen. Dit ging na 2 keer over, dus ik heb er niet veel aan gedacht. Misschien dat dit nog iets zegt?
    Iemand een idee of dezelfde ervaring?

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja ik denk aan de eisprong. Ik heb dat ook, een opbouwende pijn van 5 dagen en dan het hoogtepunt. Gemiddeld springt op dag 10 na de menstruatie je eitje dacht ik. Vervelend he.. Was bij mij weer de eerste keer na de bevalling maar was misselijk van de pijn!

Deel Deze Pagina