hallo ik had een vraagje in feb hoop ik te bevallen van me 3de kindje mijn zoontje heeft me laten zien dat ik bv kan geven maar hij had de kracht niet omdat hij te vroeg is geboren nou wil ik straks weer bv gaan geven maar hoe kan ik me nou het beste voorbereiden dat het nu wel gaat lukken misschien wil ik het ook wel te graag ! maar wil zo graag nu toch z'n 7 maanden bv geven
Hi. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Tips: - Direct na geboorte ongestoord minumaal 1 uur huid op huid contact. Het liefste langer. - Je kindje gaat vanzelf opzoek naar de tepel. - Probeer je kindje binnen 1 uur na geboorte aan te leggen. - Leg daarna op verzoek aan, met een maximale pauze van 3 uur overdag en max. 6 uur 's nachts. - Als je in het ziekenhuis gaat bevallen laat dan een lacatiekundige meekijken met het aanleggen zodat dat zo optimaal mogelijk gaat. Mocht je nog meer vragen hebben of straks na de bevalling, weet je ons te vinden. Geniet van je zwangerschap. Groetjes Saskia
oke thanks sowieso vergoed mijn verzekering borstvoedings begeleidings pakket dus dat wil ik ook nog aan vragen