Omdraaien en vastzitten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noor83, Jul 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje kan zich nu omdraaien van rug naar buik en soms ook van buik naar rug. Nu is het zo dat als hij in bed ligt of in de box dat hij zich meteen gaat omdraaien en dan vast komt te zitten met zijn beentje tussen de spijlen. Hij kan dan geen kant meer op. In de box valt hij ook vaker met zijn hoofd tegen de spijlen als hij op de buik ligt. Ik vind het zo zielig voor hem, maar ik zou niet weten wat ik eraan kan doen.
    Doen meer baby's dit? Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.

Liefs,

Noor

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ja hier ook, ik hou er al rekening mee met neerleggen ;) .
    Hier hielp het om 2 boxkleden te gebruiken die ik over elkaar heen leg, de een met een opstaand randje tegen de spijlen aan en de andere aan de andere kant.

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee lag in dr bed ook wel is vast met dr benen, lag ze weer is raar in dr bed.
    en ze knalde ook geregeld met dr hoofd tegen de spijlen in de box tijdens het draaien.

op een gegeven moment komen ze er wel achter dat als ze de benen om hoog doen dat ze dan weer kunnen rollen en dan los zijn.

kwa draaien in de box, bleef ze vaak met dr hoofd tegen de spijlen knallen, nou heeft de box hier niet lang gestaan ,toen ze bijna 8 maanden was was de box al weg (wou er niet meer in)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva heeft dit een paar dagen gehad in de box. Toen snapte ze geloof ik dat ze wat voorzichtiger moest zijn :). In bed heeft ze altijd een slaapzak aangehad en dan komen de beentje niet (of in ieder geval niet zo ver) door de spijlen. Eva heeft toen ook 1 keer zonder slaapzak geslapen (geprobeerd ;)), maar dat werd dus niets omdat haar benen telkens door de spijlen staken. Toen hebben we haar maar snel weer een slaapzakje aangedaan.

5. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Slaapzak is inderdaad een goed idee, hij trapt namelijk ook altijd het lakentje af. Ik dacht eerst altijd dat een slaapzakje te warm zou zijn, maar ik zie dat er ook zomerslaapzakjes zijn.
    Twee boxkleden is ook een goed idee!
    Dank je wel!:)

Share This Page