reisbedje of houten bedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bereke, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

reiswieg of houten bedje

1. reiswieg

2. houten bedje

3. anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Onze meiden liggen nog bij ons op de kamer maar ik wil ze stilaan toch op hun eigen kamertje krijgen ( 1 kamer voor hen beiden). Nu was het plan om ze overdag voor hun dutjes daar al te leggen en 's nachts nog bij ons. Zo kunnen ze al wat wennen aan hun kamer. En dan over twee weken ofzo ook 's nachts gewoon. Maar ja, die twee overgangsweken ga ik natuurlijk niet hun bedjes steeds versleuren. Zouden we twee reisbedjes kopen of twee simpele houten bedjes? Die bedjes zouden later naar mijn schoonvader gaan. Hij zou immers 1 à 2 dagen gaan oppassen bij hem thuis vanaf dat ze ongeveer 1 jaar zijn. Tot dan komt hij steeds bij ons oppassen.

Wat zouden jullie doen?

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb gestemd op anders, ik weet niet of het ook een optie is, maar ik zou het niet overdag en s nachts anders doen, lijkt mij alleen maar gedoe en verwarrend. Ik zou ze gewoon meteen in hun kamertje leggen.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Nee ben zeker dat ik het zo wil doen ;). De vraag is alleen wat is verstandiger om te kopen: reisbedjes of houten bedjes.

Moet in poll dus effectief reisBEDJE zijn ipv reiswieg maar krijg het niet meer gewijzigd... .

4. tulip

tulip Niet meer actief

dan zou ik voor reisbedjes gaan, ook die zou je later bij je svader kunnen zetten en wij gebruiken ons bedje heel vaak. We gaan nogal eens op visite s avonds en meisje kan dan lekker slapen daar.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oké, bedankt voor je antwoord!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.846
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook voor campingbedjes gaan - die komen altijd nog van pas denk ik. Kun je eventueel ook nog eens van je vader lenen als je ergens anders heen moet waar ze geen bedje hebben.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt nog voor de tips.

We hebben twee reisbedjes gekocht :). Nu nog matrasbeschermers halen (ben ik vergeten) en we kunnen beginnen oefenen!

Topic mag dan ook dicht!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    anders, ik zou niet overdag op hun eigen kamertje en 's nachts bij jullie. ik denk dat dat verwarrend kan zijn voor ze.
    ik zou wel de eerste keer op hun nieuwe kamertje overdag doen, dan is het waarschijnlijk 's avonds al geen probleem meer...
    succes!

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Oke!

Lotte

Deel Deze Pagina