esmee is al een paar dagen niet lekker is .. oorontsteking , griep, last van tandjes , overgeven , niet willen slapen (nachts) eten gaat moeizaam.. KONDEN ZE MAAR AL PRATEN..! kon ze me vertellen waar ze (echt) last van heeft.. je staat soms zo machteloos.. gewoon zielig , arme ziel ..! vanmorgens maar ff langs de huisarts geweest , (vandoor dat ik weet dat oorontsteking heeft ) esmee krijgt nu een kuurtje..maar echt hopen dat het over een paar dagen over is , WIL MIJN VROLIJKE MEID WEER TERUG..! wordt over 19 dagen , 1 jaar trouwens ! mijn banner is spoorloos verdwenen..!
Achhh...altijd sneu als je kleintje ziek is,en idd je staat zo machteloos! Sophie is gelukkig al wat ouder en geeft het idd wel vaak aan als ze wat heeft...maar Roos is ook nog zo klein,vind het ook altijd lastig! Succes ermee!
Mijn dochter is ook ziek, en ze wil alleen maar bij mama zijn. Wou dat ik wist wat ik voor haar kan doen dat ze zich beter voelt.
Konden ze idd maar praten, mijn zoontje is ook al 2 dagen ziek. Vooral hoge koorts, slecht slapen en eten enz... ik maar raden wat er is, kan het niet echt ontdekken. Ik heb ook wel eens zoiets van kon hij maar aangeven waar hij last van heeft...