Mijn dochtertje is nu vier maanden. Ze krijgt volledig BV. Eerst poepte ze ongeveer 1x per week, maar nu sinds een paar dagen ineens veel vaker, sinds gisteravond zelfs al 5x! En haar poep is de laatste paar keer niet meer knalgeel, maar een beetje groenig en dunner. Ze is niet verkouden, heeft geen koorts en ik heb niet abnormaal veel melk. Ze heeft ook wel een beetje last van haar buikje, want ze kreunt best vaak. Het enige dat de afgelopen tijd veranderd is is dat ik ben gaan werken. Op de drie dagen die ik per week werk, geef ik haar zelf eten, maar dan niet op verzoek, maar om de 3/3,5 uur. Ik zit de hele dag op de weg, dus op verzoek lukt echt niet. (kolven doe ik ook, maar ze lust geen diepvriesmelk, dus op verzoek een flesje gaat denk ik ook niet lukken) Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ze op werkdagen op gezette tijden eten krijgt? Zo ja, is het dan een kwestie van wennen en wordt het weer beter? Zo niet, waar kan het dan aan liggen dat ze anders en vaker poept? En wat kan ik eraan doen? Groetjes Nicole
Als je verder niets aan haar merkt (temperatuur, gedrag) zou ik het even aankijken of het zich normaliseert. Knap trouwens om door je werkdag heen naar huis te komen om te voeden! Je zou het eventueel ook met "verse" melk uit de koelkast kunnen proberen (dus niet invriezen na een werkdag maar in de koelkast zetten), werkte hier beter.