Hoi allemaal, GGGrrrrrr:x kan zo kwaad worden om van die klantenservice emailtjes.... Ik zal even uitleggen waarom. Ik bestel wel eens wat online bij de prenatal ( wat overigens altijd goed gaat hoor) maar daar heb ik in het begin een account voor aan moeten maken en daarbij mijn email adres doorgegeven zodat ik dus bevestigingen en neiuwsbrieven kan ontvangen. Nu heb ik dus een nieuwe email adres en wil ik dit in mijn account verranderen........uuuuhhh helaas is geen optie voor te vinden wel om mijn wachtwoord te verranderen. Dus ik denk slim te zijn en stuur een email met deze info naar de customercare van de prenatal. Krijg ik een mailtje terug met de doorverwijzing, hier een quote uit de email: Voor adreswijzigingen en vragen over je Blije- en Babydozen verwijzen we je naar onderstaande link. Dus ik denk oke ze hebben mijn email verkeerd begrepen en stuur ze een mail terug met de mededeling dat dit dus niks te maken heeft met welke doos dan ook maar echt over het webshop gedeelte van hun site ( prenatal dus). Lijkt me duidelijk toch??? btw mijn email adres staat goed op de site dus daar ligt het niet aan. Krijg ik me toch weer hetzelfde mailtje terug :x:x:x Oh en daar word ik dus echt kwaad om, ze lezen gewoon niet eens en sturen gewoon van die standaard emails. Ik heb dus een gepeperd emailtje terug gestuurd met de mededeling dat ik dan maar gewoon een nieuw account ga aanmaken zodat ik zeker weet dat ik netjes de bevestigingen en nieuwsbrieven krijg, en ik heb haar hartelijk bedankt voor alle moeite Zoooo dat lucht ff op zeg hihihi Hebben jullie dit soort dingen nou ook weleens???? en wat zouden jullie doen, zoals in mijn geval een niet lezende customer care, om het gedaan te krijgen. Groetjes Kim
Hihi, ik begrijp je frustratie.... Ik zou mijn man erop loslaten! Die kan altijd heerlijk met dit soort dingen omgaan. Ze even flink de oren wassen met hun slechte service!
Ik zou ook bellen denk ik. Maar ben zo ie zo niet zo'n fan van Prenatal. De winkel zelf wel. Maar in elke Prenatal (waar ik geweest ben dan) staat altijd van dat enorm chagerijnige personeel. of ligt dat aan mij?
Denk idd dat ik volgend jaar hihihi maar eens ga bellen. @ Suzie, ja idd dat idee heb ik nou ook, ze kijken nou niet echt bepaald blij daar in die winkels ( er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals in spijkenisse daar zijn nl wel vrolijk en behulpzaam).
Die hier in de stad valt wel mee, maar die in Arnhem (niet in de stad weet ff zo niet hoe dat daar heet) pfff echt TE erg.
Wat dacht je van mails sturen en geen antwoord/reactie krijgen... En dan heb ik t over bijvoorbeeld een gemeente, die je vraagt om info.. mails naar leden van de sportclub.. die dan een paar dagen later pas tegen je zeggen dat ze de mail niet snappen, terwijl er onderaan te lezen is, dat ik t bij onduidelijkheden of vragen graag zie... Kan me daar ook zo hopeloos aan ergeren... Als je even een adrenaline kick nodig hebt.....pffff... happy newyear everybody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja die bij de woonboulevard!! echt te erg gewoon! 1 van die vrouwen is echt het ergst. Ik baal er altijd van als zij aan het werk is.
Misschien is het een automatisch bericht? Heb zelf eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de custumer care van prenatal. Ze hebben bij ons de klachten over het kamertje meer dan goed opgelost. Maar wij hebben ook telefonisch contact gehad. En de prenatal winkel....hier in Groningen zijn ze echt suppper geschikt! Echt bijna alles bij de prenatal gekocht. Super fijne winkel.
Irritant he dat je zo'n standaard antwoord krijgt waar je geen bal mee kan. Over chaggie personeel gesproken, ik heb het wel eens gezegt hoor bij de Prenatal. Goh je vind je werk echt leuk he? Maar ja mijn nieuw gekochte en veel te dure positiekleding werd in een tas gepropt en de anere spullen (baby uitzet) werd erbij gepropt. En dat alles met een blik die kon doden en geen goedemiddag of wat dan ook. Tja ben je bij mij verkeerd want dan kun je reactie krijgen.
ik heb ook nog nooit problemen gehad bij de prenatal (veenendaal). laatst was de autostoel kapot en die is prima gemaakt. we moesten wel ff 2weken met de autostoel van mn schoonmoeder rijden en iedere keer overzetten maar daar kunnen hun niks aan doen. het personeel is ook altijd wel vrolijk en vriendelijk. laats was ik op zoek naar een positiebroek in mt 34 of xs en toen heeft de verkoopster zo`n beetje alle broeken doorgezocht voor me of ze er eentje kon vinden. vond het wel hee lief want dat kan ik zelf natuurlijk ook doen. ik ben ook meer iemand van het bellen dan het mailen. liefs doris