Weer werk moeten zoeken

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Vicki1991, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Helaas heb ik mijn baan verloren een week geleden. Ik werkte 32 uur vordat ik zwanger werd en tijdens mijn verlof kreeg ik te horen dat ik geen 3e jaar contract kreeg omdat ze vinden me niet meer flexibel genoeg wat met een kleintje thuis enzo.
    Snap ik best wel en dus ben ik mijn 32 uur uit gaan houden en werken tot 11 december en moest ik stoppen, 4 dagen heb ik naar 3 dagen kunnen werken omdat ik dan elk week een vakantie dag ingeleverd heb. Maar toch was het pittig.

Nu ben ik ruim een maand aan het zoeken voor een baan voor 16 uur en het liefst een opleiding erbij voor het werken in de zorg maar ja ik kan echt geen opleiding plek krijgen ergens... zo teleurstelling. Ik krijg gewoon echt baan meer voor 2 dagen per week, zo frustreerend :(

Heeft er nog veel mensen laast van momenteel?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    jups hier nog een mama zonder baan....
    laatst werd ik afgewezen omdat ik nog maar 1 kind had en vast nog wel zwanger zou worden van nr 2 en dat wouden ze niet, zaten ze weer tijdelijk zonder personeel:$
    valt niet mee helaas om een baan te vinden...

3. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    erg he, ze verzinnen echt alles momenteelom je geen kans te geven om te gaan werken.
    Echt slappehap momenteel, gewoon triest eigenlijk. de mensen die willen werken dan kunnen ze niet eens

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Zo,die hebben wel lef om dat zo eerlijk te zeggen!

5. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

En het mag niet eens! Zwangerschap of het hebben van kinderen mag officieel geen reden zijn voor een afwijzing. En al helemaal niet het vermoeden dat iemand weleens opnieuw zwanger zou kunnen worden1

maar ja.... Ik heb wel liever dat ze dat eerlijk zeggen dan dat ze je afwijzen met een of andere slappe smoes.

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hier ook iemand die graag weer aan het werk wil, maar jeetje wat een onderbetaalde baantjes zijn er momenteel en dan staat er ook nog bij dat er geen reiskostenvergoeding wordt betaald. Eigenlijk moet je dus bijna geld toeleggen om ergens aan de bak te komen. Ik 'leef' van mijn spaargeld, maar dat is ook niet eindig en ik wil mijn hand niet bij mijn vriend ophouden.

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    misschien zoeken ze nog wel mensen bij de belastingdienst :D:D

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik heb weer een baan gevonden, niet in mijn werkrichting en wel minder betaald maar ik denk dat we in deze tijd blij moeten zijn dat we weer een baan kunnen krijgen... en ik denk dat ik het nog super leuk ga vinden ook!

Deel Deze Pagina