ik vind het trouwens een rare site. Heb m al eerder eens doorgelezen, en sommige stukken zijn in de 'ik'-vorm geschreven? Vraag me af hoe objectief de site is, en hoe professioneel. Lees net ook een stukje dat tegenstrijdig is met iets wat ik begin van de avond op de site heb gelezen.. Maar thx anyway Ik kan er niet op terug vinden hoe je moet beginnen met kolven, maar denk dat ik maar gewoon 5 dagen van te voren ga beginnen met na de voedingen wat wegkolven, en zo sparen tot een flesje. Kijken hoe dat gaat..
de site bevat vooral ook losse artikelen van div mensen...vandaar ik0-vorm.. je hoeft dara niet alle sheel letterlijk te nemen..maa er staat veel info op...en richtlijnen volgemns who... maar ik neme ook sommige dingne met een korrel zout hooooor
maar straks is dit schema heel fijn om aan te houden...voor zover je dat fijn vindt: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden
Ik heb de handkolf van madela. Achteraf wel een beetje spijt dat ik niet gewoon een elektrische heb aangeschaft, want ik vond het aardig vermoeiend (en saai!) om zo 20 minuten te zitten 'pompen', haha Maar ik kijk even hoe het te doen is als ik op mijn werk gewoon echt mijn volle borsten leeg kolf, als dat wat sneller gaat dan is het wel te doen. Maar in de kraamweek kreeg ik er soms echt met tegenzin en moeite 70 ml uit.. Maar voelde toen ook nog niet echt die tsr, en nu wel, misschien dat dat ook uit maakt..
ja dat maakt ehct wat uit hoor..sowieos in de kraamweek was nog niet alles volledig op gang enz... ik heb ook een handkolf...en had dus met volle borsten ehct max 10 beide borsten!...hopelijk gaat het bij jou ook zo, wel zo makkelijk