Ritme Regelmaat Slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamavanvajen, 1 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanvajen

1 mrt 2019
    9
    1
    3
    Vrouw
    Ik dacht dat het ritme ( iedere handeling) het zelfde moest zijn maar inderdaad als je logisch gaat nadenken kan je best een voeding over slaan als ze wakker en een ronde niet wilt drinken nog. Dan doe je de eerst volgende keer wanneer ze wakker is gewoon een flesje.
    Maar dacht dat dat niet voorspelbaar was en ze dan onrustig van raakt.

Al jullie tips en adviezen helpen en alle woorden zijn zo duidelijk bedankt daarvoor allemaal
    :thumup::thumup::thumup::thumup:

Fennec vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Nee hoor dan ga je gewoon kiekeboe doen of lekker knuffen of in bad. Had wat geweest als elke dat mn dochter wakker werd een fles nodig had...begin weken was dat om de 3-8 minuten :D

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja dat klinkt altijd leuk en als ze goede lange slaapjes maken kan dat ook wel. Onze jongste deed dat keurig. Was 1,5-2 uur wakker op die leeftijd en sliep daarna 2uur en laatste slaapje was 1 uur. Die had dus 4 flessen en 3 slaapjes.
    De oudste sliep steeds maar 3 kwartier, bij hem was het dus veel rommeliger.

Ik hoop dat jullie je weg erin kunnen vinden!

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Nee joh baby's zijn best flexibel! Ik houd zelf ook erg van ritme en regelmaat. Maar dat houd ik gewoon in de dagindeling. De baby draait gewoon mee met het gezin.

5. Nora001

Nora001 Bekend lid

22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Ze leren nog zo veel bij de komende maanden dat ze aan een fles minder of meer, slaapje minder of meer ook wel wennen.
    Mijn zoon is ook van november. Als ik het idee heb dat hij zich oké voelt, vind ik alles prima. Soms wel een slaapje tussen de voedingen, soms niet, soms wel 4,5 uur tussen voedingen, alles op zijn ritme. Als ik het idee heb dat hij iets veranderd ga ik 1 a 2 vrije dagen totaal met hem mee, en noteer ik alles.
    Vooral voor het doorgeven aan Kdv en zodat ik íets makkelijker kan plannen.

Mamavanvajen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina