Hoi dames, ik woon op corsica en ga begin oktober 12 dagen naar nederland. Ik had bedacht dat het wel leuk zou zijn als ik mijn dochter mee kon nemen naar de efteling, maar ik twijfel of ze te jong is. Ze is 14 maanden. Is het dan wel leuk om erheen te gaan? Als ik ga is er waarschijnlijk ook een ander kindje van bijna een jaar bij. En mag je met zulke kleintjes in attracties zoals de droomvlucht? Ik ben al zo lang niet meer geweest en nog nooit met kids dus heb er nooit echt op gelet
ja hoor, er zijn echt maar een paar dingen waar je niet in mag. Hier met 8 maanden geweest en is ook bijna overal ingeweest.
Persoonlijk zou ik het zonde van het geld vinden op die leeftijd. Dierentuin of toverland is dan denk ik wat leuker. Maar dat is natuurlijk wel persoonlijk. Groet joyce
Tot 2 jaar is gratis idd, maar je betaald als volwassenen wel Ik persoonlijk vind het ook zonde, heb je meerdere kinderen die een stuk ouder zijn, zou ik zeggen ja. Maar 1 kindje van 14 maanden, is de dierentuin, sprookjesbos in enkhuizen etc net zo leuk! En het scheelt in je portomonnee.
Over het geld maak ik me niet zo druk. Ik ben er maar 1x en ik kan pas over een jaar weer terugkomen. Als ze bijna overal in mag dan vind ik het leuk om te gaan (oke misschien niet in de bobslee )! Als we maar een leuke dag hebben
tot 4 jaar zelfs haha hier gaan we ieder jaar minimaal 2 keer. zoons eerste keer was toen hij 9 maanden was en hij vond het super. mijn dochter was zelfs nog maar 5 maanden en die keek haar ogen uit in de droomvlucht enzo
Ik ben groot Efteling fanaat en ga regelmatig met de kinderen. Maar mijn jongste (ook 14 mnd) doe ik meer plezier met een zwembad of binnen speeltuin. Pas als ze goed kunnen lopen word het echt leuk. Hoewel, het hangt van je kind af. Mijn oudste is echt een kind dat observeert en hij vond de Efteling al wel heel leuk zo vroeg.
Wij zijn vorige week geweest, ons zoontje vond jet echt helemaal geweldig. Met name de nieuwe watershow, hij was helemaal in zn hum Ik zeg doen! Alleen achtbanen kun je niet in, de rest overal wel
Leuk! Wij gaan dit wknd, hopen op droog weer! Weet alleen niet meer wat je .u doet met kinderwagen/buggy als je ergens in wil? Droomvlucht kan je die toch niet verder meenemen dus laat je die dan onbeheerd staan en houd je kindje hele tijd vast als je in deg rij staat??
Er zijn ook diverse overdekte speeltuinen voor kinderen. Die hebben vask n deel specifiek voor heel kleintjes. Ik weet niet in welke regio van nederland je straks verblijft maar er is vast iemand die je kan adviseren als je het ons vertelt. Maar zo'n speeltuin is natuurlijk echt voor de kindjes, voor jou is er weinig aan.
hmm ja overdekte speeltuin lijkt me ook wel leuk, pas ik ook nog wel in het programma . Ik zit in spijkenisse dus weet niet wat de leukste in de buurt is?
Wij hebben een abonnement op de Efteling en komen daar dus regelmatig met onze kleine man. Voor het eerst toen hij ongeveer 5 maanden oud was. Hij mag bijna overal wel in hoor, maar behalve de atracties vind ik ook de geluiden in de Efteling helemaal geweldig, zoals de paddestoelen enzo. Soms gaan we niet eens ergens in, maar gewoon lekker rondwandelen. Wij hebben altijd een draakzak bij, dus als we wel ergens in willen gaat de kleine man vanuit de wandelwagen in de draagzak en dan zo de atractie in! Hij vind het altijd helemaal geweldig! Groetjes, Minnie
Hoi Luca! Ik heb ook een abonnement en ga regelmatig met D, ze vindt het zo leuk!! Vooral in Carnaval Festival gaat ze helemaal los. Zodra ze het liedje hoort gaat ze al dansen en klappen. De buggy zet ik gewoon op de speciale buggystallingen bij de attracties en ik doe een fietsslot om het wiel. Ik zeg Doen!