Hallo, Ons zoontje wordt in december 1. Ik ben nu al in paniek want ik heb geen idee wat we voor hem moeten kopen/vragen van familie. We hebben namelijk al een zoontje van 2,5. En hebben dus al zo veel. Dus wat tips gevraagd? Wat is leuk om te geven waar hij wat langer iets aan heeft. Liefs, Kleintje
wij hebben gevraagd/kopen toet toet garage/auto's/wegdelen loop auto blokken in zo'n ton pucky loopfietsje en verder wat keinere dingen zoals autotjes, vormenstoof, badspeeltjes lastig als je al 1 hebt misschien heb je het allemaal al wel haha
Wij vragen idd ook loopfiets, toet toet incl toebehoren etc. Maar ook bonnen van de grotere speelgoedzaken, daar kopen we dan in de zomer wat buitenspeelgoed van. Hij is van 2jan dus heeft ook Sint er kort op zitten, vind het sneu als hij in de zomer niets heeft.. Dus lossen we t zo op voor nu..
Die van ons is dus van 2 december....... De Sint zit er dus dicht op.... En buitenspeelgoed gaat ook al niet op een flat...
Loopauto, speeltafel, (alvast) een driewieler, draaitol van v-tech met geluidjes enzo (die is echt leuk), Vormen- en Blokkenpuzzel 576092, glijbaan, piano, trommeltje, boekjes, dikke potloden, duplo, etc. Gr. Carlien
En anders misschien schoenen of kleren, want schoenen weet ik in ieder geval dat het goed is dat ze niet eerder zijn gedragen, ach en kleren zijn altijd leuk!