Onze dochter is een echte buikslaper, helaas gaat dit gepaard met veel doorlekken s'nachts. We hebben al de luier achterste voren aan gedaan en ook een grotere maat geprobeerd. Helaas blijft ze bij haar buik doorlekken. Heb nu al een aantal luiers geprobeerd, maar ze lekt door allemaal heen. Deze luiers hebben we geprobeerd: - pampers - etos - kruidvat - aldi Iemand nog tips? Voordat ik weer allemaal pakken koop wat ook niks is.....
Mijn dochter is ook buikslaper en lekte ook steeds door, hebben nu 2 maten groter gekocht ipv 1 maat groter en sindsdien niet meer doorgelekt. (Even afkloppen zijn nog maar week bezig) gewoon pampers baby dry. Ik hoop dat ze nu droog blijft anders zou ik het ook niet meer weten.
Onze dochter slaapt ook op haar buik, maar heeft nog nooit doorgelekt. Wij gebruiken eigenlijk altijd c1000 en soms huggies, nooit problemen gehad eigenlijk. Succes!!
Hier lekt hij door bij de : pampers simply dry, en baby dry. Etos, kruidvat. Waar hij wel droog bij blijft is de pampers acti-fit en de bumblies.
Vanaf de geboorte hier sl simply dry, en buiten de eerste weekjes dunne luiers en dus paar keer doorlekken, nooitmeer doorgelekt! Ze isook een echte buikslaper!
Ik heb ook een buikslapertje, en wij gebruiken voor de nacht easy-ups van pampers. Van die broekjes zeg maar... Het lijkt wel of die gemaakt zijn voor grotere plassen.... Naar mijn idee is het "opvang" gedeelte dikker en neemt dus meer op... Succes met proberen! Hier trouwens maat 5 voor s'nachts.
Bij ons werkte een maat groter god, active fit. En wat ook hielp, ik weet niet of ze nog een fles krijgt s avonds? Bij ons kon ze weer haar gewone luier aan toen de fles s avonds verviel....dat scheelt natuurlijk weer aardig wat ml.vocht!