Jawel, voor de papa! samen met zijn turn-dochter Ik had een leuke cursus gevonden in de buurt om hem kado te doen voor hun samen, maar die gaat niet door! Hij is deze week jarig Liefst in Watergraafsmeer, Oost, Zeeburg, Oud-Zuid. Ik internet me suf maar heb haast geen tijd (meer). Wie o wie weet iets goeds, dat ook in het weekend kan?
Ps the little gym is een optie. Vind het alleen een groot nadeel dat je voor een half jaar moet inschrijven a 385. Ik dacht meer aan een les of 10 ofzo...
385 euro voor een half jaar?! Tjeez... Leuk idee trouwens. Ik heb ook wel eens gezocht, maar kon het ook niet vinden. Al weet ik niet of ik de tijd kan vinden met 2 kinderen.
Zelfs voor maar 22 weken Op de site staan eigenlijk nergens prijzen, maar ik heb een foldertje gekregen en dat was de prijs als ik het goed begrijp. Als we ons samen ergens aanmelden, en jullie doen allebei mee met de twee kids, hebben we al een half groepje vol! Ik zie veel yoga-opties doordeweek, die aangeven bij voldoende aanmeldingen extra groepjes te starten en die zijn soms maar 4-6 kindjes.
Niemand? Ook niemand belangstelling om mee te doen? Bijv 6 of 8 lessen yoga met je kind, in het weekend, in Amsterdam, leeftijd tussen 9-12 maanden oid? Meld je dan hier Dan ga ik het organiseren!
Ze hanteren vaak een grens van tot kruipen en vanaf kruipen tot lopen om ze in te delen geloof ik. Ons meisje tijgert nu goed. Maar tegen de tijd dat we echt zouden kunnen starten als we het echt gaan organiseren is hij ook al weer wat ouder natuurlijk Ik heb iemand gevonden, ga wel even verder navraag doen nog!