instrijk en plak labels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mona23, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

weet iemand nog een goede site waar ze deze verkopen/of kunt maken. Ik heb al bij goedgemerkt en labelfriends gekeken, maar moet zeggen dat ik ze erg prijzig vindt. En dat je er best wel veel moet bestellen.

Dus, waar verkopen ze deze nog meer?

Bedankt alvast.

Groetjes mona

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Vond ik dus ook! Ik heb uiteindelijk ca 100 stickers bij vistaprint besteld, ik geloof voor 5 euro??
    Ik doe er nog steeds mee. Ze gaan wel na tig keer wassen van de bekers/ flessen/ bewaarbakjes etc af, maar die plaklabels schijnen ook te vervagen/ verkleuren in de vaatwasser/ magnetron. En die stickers van vistaprint kun je voor dat gelk en die hoeveelheid nog eens vervangen! Die plaklabels van vistaprint kunnen overigens niet op kleding worden gepplakt.... daarom zal ik tzt denk ik toch voor de wat duurdere gaan!

3. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

je kan ook van die strijkprint a4 vellen kopen. Die doe je dan in de papierlade van de printer en zoek je zelf je plaatje dat je wilt hebben op internet en dan print je het op dit papier en strijk je het op hetgeen waar jij het op wilt hebben.

Heb ik ook al een aantal keer gedaan.

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik heb ze van GoedGemerkt.nl

50 plaklabels voor 12,95
    50 instrijklabels 7,95

Vond ik wel te doen heb de stickers meer gebruikt dan de instrijk. Misschien komt dat nog als hij naar de basisschool gaat. Had ze nu alleen voor zijn duimdoekjes omdat hij daar altijd mee liep te slepen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Deel Deze Pagina