Mijn zoon is nu ruim 8 weken oud en weegt ruim 5700 gram. Ik vind m in vehouding met zijn zusje'nu ruim 18 mnd,wat onrustig hij kan zichzelf moeilijk vermaken in de box bv hij is vrijel alleen teveden in je armen of de draagzak. Slapen eveneens hij ligt enkel savonds in zn wiegje vanaf 8 tot de volgemde ochtend,hij krigt wel nog een avondfles en een ochtendfles wannaar ik m gewoon weer in zn bed leg. Dit gaat echter gepaard met veel gehuil en onrust. Ik heb t idee dat hij echt niet allern kan zijn Overdag slaapt hij enkel of op de arm in de wagen,let wel dan moet ik echt gaan lopen,en als ikgeluk heb op de bank ,zit er dan bij. Hij mag niet teveel in de schommelstoel,vind hij heerlijk,ivm voorkeurshouding naar links. Hij krijgt nu 5*150 voor hongerige babys met jbhm. Il heb echer t gevoel dat hij veel tevredener kan zijn maar hoe? Hij heeft spruw word daarvoor behandeld l 5 weken. Verder weet ik echtniet hoe ik m zover kan kan krijgen lkkr in bed te slapn overdag jeb echt al. Vanalled geprobeert. Gr gemma
Ik hor het om me heen heel veel, babies die alleen maar in de armen wile zijn. Voor sommigen kan eennosteopaat uitkomst bieden maar soms is er niks aan de hand en heeft de baby gewoon veel mama honger. Er aa toe geven en je kindje lekker bij je houden! Maar als je echt denkt dat er iets metmje kindje is zou ik zeker ens naar de dokter gaan of misschien direct naar een osteopaat. Hoor daar ook wel goeie verhalen over....
Vrij normaal hoor, dat een kind van die leeftijd veel bij je wil zijn. Daarom bestaan er ook draagdoeken.
voorkeurshouding hebben en onrustig zijn....dan denk ik aan KISS. laat je jochie eens bekijken door een manueel therapeut / osteopaat. daarbij; mamahonger kan het ook zijn...maar dat hebben kindjes die ergens een ongemakje hebben meer dan andere kindjes.. 8 weken is ook een periode van een sprong...
Ik vind 8 weken ook wel erg jong om langer als 30 seconden in de box te willen spelen en 12 uur lang in zn wieg te liggen. Op die leeftijd gingen ze hier 's avonds pas met mij mee naar boven met de 22.30u voeding ongeveer en dan een nachtvoeding en vroege ochtend voeding ( 2 a 3u en 5.30 u, ik vind 't gewoon 2 nachtvoedingen dus ) en zat hij idd ook veel in de draagdoek, op de arm. Slapen kan misschien verband houden met zn voorkeurshouding, is er naar zn nek gekeken of alleen voorkeur aangegeven? Mijn ZL had nekwervels scheef staan en sliep sindsdien veel beter. Wel op zn buik of op zn zij met een handdoekrolletje in zn rug want op zn rug liggen = spelen.
T naar bovenn leggen is puur voor zn eigen rust mij maakt t niet uit of hij nou bij mij is of boven. Ik heb een marsupi daar ligt hij ook veel in ik heb echter rugklachten dus soms gaat t echt ff niet. Ik denk dat ik m toh maareens laat nakijken door een therapeut
Hier precies hetzelfde. Iedereen zegt' ohhhh als hij snachts maar hoed slaapt ' Nou dat is dus niet altijd fijn als he overdag je handen niet vrij hebt. Hier naar een manueel therapeut geweest. Nu 2x en heb een ander ventje. Een slaper is het niet overdag maar hij is iig tevreden en moppert niet constant tussen door. Hij ligt sochtends en smiddag nu ongeveer 30 min in de box. En slaapt 3 x per dag 45 min. Vanaf 7 uur naar bed. Rond 3/4 snachts een voeding en slaapt door tot 7. Ik zou echt eens een manueel therapeut bellen. ( wordt vergoedt uit basis pakket18x. Osteopaat niet of gedeeltelijk. Door aanvullende verzekering) Succes.
Ik heb tzelfde.. Hier was osteopaat de oplossing! Ik kan haar nu een uur tussen de voedingen in wegleggen zonder dat ze krijst. Nog steeds heeft ze veel mamahonger en slaapt nog steeds niet zonder mij Is soms lastig en heb alles al geprobeerd dus geef ik nu maar toe (was overigens ook t advies van cb en osteo)