Wennen aan puckababy mini i.p.v piep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Humava, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb mijn zoontje sinds gisteren in de puckababy mini want hij is te groot voor de piep geworden. Nu slaapt hij alleen ontzettend onrustig. Normaal slaapt hij tussen de middag gerust 2 tot 3 uur en nu was hij na 30 min al wakker. Ook vannacht kwam hij na de fles van 22.30 al om 2.15 begin van de week heeft hij 1 nacht doorgeslapen of kwam hij rond 4.00. Kan het zijn dat hij moet wennen aam de mini?

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal toch niet.... Onze dochter slaapt nog in de puckababy piep maar ik heb ook al de puckababy mini gekocht. Is toch hetzelfde idee, de armen zittenin de zak toch gewoon los? Misschien maakt hij een sprongetje, onze dochter was rond 9 weken wat ontregeld ;)

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Die van ons heeft de piep overgeslagen! Misschien komt het, omdat het nieuw is en nog niet zijn vertrouwde geurtje heeft?

4. Humava

Humava Niet meer actief

@LindsayS Hij zit een stuk losser als de piep dus zl heeft veel meer bewegingsruimte voor zijn armen. Daardoor dacht ik dat ie misschien er aan moet wennen. Ik heb nu wel de onderkant verder vastgeknoopt zodat de zak wat kleiner is hopelijk werkt dat.
    @claudia88 ja dat kan idd. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat wist ik niet. Misschien kan je hem strak instoppen met een laken? Onze dochter slaapt in een romper in de puckababy, dus heb er ook nog een lakentje overheen

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb al een lakentje en dekentje erover, lijkt me anders zo koud voor hem. Hij slaapt wel pas net in zijn ledikant i.p.v de wieg misschien moet hij daar ook nog een beetje aan wennen. Hij ligt nu sinds 19.30 te slapen en is nog niet wakker geworden dus ik hoop dat hij even lekker doorslaapt tot 22.30.

7. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien moet hij idd aan het ledikantje wennen... Je zou een knuffeldoekje wat naar jou ruikt in het bedje kunnen leggen. Wij hebben een week met allemaal knuffels en tuttels in bed geslapen zodat onze geur erin zit. Ze heeft er nu overal één, op het kdv, in de box, kinderwagen en bedje ;)

8. Humava

Humava Niet meer actief

Oh ja hij heeft wel een knuffeltje in bed die kan ik wel eens een tijdje bij me houden in bed. Goed idee.

9. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Bij ons moest ze ook wel wennen. De mini zit veel losser. Hier hielp het om de onderkant goed dicht te doen, dan heeft ze minder bewegingsvrijheid. Na een paar slaapjes was ze eraan gewend.

10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Toevallig ligt mijn zoon nu voor het eerst een tuk te doen in de mini, na 6 weken in de piep gelegen te hebben. Ja hij is nogal groot voor zijn leeftijd...
    Maar...hij slaapt nog steeds. 3 kwartier nu. Dus hier lijkt het geen probleem te zijn.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb de onderkant idd gisteren ook goed dicht gedaan en hij heeft best goed geslapen.

Deel Deze Pagina