Voetenzak tot welke leeftijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Tot welke leeftijd gebruiken jullie de voetenzak in de buggy?
    Ik merk dat Anouk af en toe toch best koude voetjes heeft, ondanks de dikke kleding en de schoenen, maar de regenkap is al een probleem, die schopt ze er gewoon vanaf. Dus ik denk dat een voetenzak eigenlijk geen optie meer is, vooral nu ze ook kan lopen.
    Heeft iemand een idee om haar toch een beetje warm mee te nemen in de buggy?

Liefs,
    Duveldraakje

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

Muts op! je verliest het meeste lichaamswarmte via je hoofd!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heb je het al eens geprobeerd?

gewoon doen ze kan er eigenlijk niet uit net als met die regenkap dus misschien viond ze dit helemaal niet erg!

en idd de muts op! :D
    suc6

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier zit Julia nog in de voetenzak hoor. En daar past ze voorlopig nog wel in ook. Heerlijk warm zit ze erin. Ik heb die van de bugaboo en die is best ruim.

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem zit ook nog altijd in het voetenzakje. Leuk vindt hij het niet, maar ik ben bang dat het anders te koud wordt voor hem.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een voetenzak.
    Ik heb dan ook weer een kind die een bloedhekel heeft aan mutsen :S
    Dat is al vanaf de geboorte dus dat gaat hem hier niet worden jammer genoeg

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Zoë zit ook nog in de voetenzak als we echt langer naar buiten gaan. En natuurlijk muts op. Gewoon proberen, misschien vindt ze het wel niet erg. Zoë is normaal ook eentje die de benen niet stil kan houden hoor!

twinny

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Een muts heeft ze eigenlijk altijd wel op. Het is ook een Muts (we heten binnenkort allemaal Mutsaars, zij en mijn vriend heten dus al zo :) )
    Ze heeft er meerdere maar wil er maar 1 op en toevallig vind ze het Pietenmutsje dat bij het pakje van de Etos zat ook wel leuk. Die kan ze dus mooi de aankomende dagen op.
    Maar tot welke leeftijd zouden jullie dan en voetenzak gebruiken? Ik heb namelijk ook echt geen idee hoe lang je een buggy gebruikt.

Liefs,
    Duveldraakje

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    denk dat je voorlopig nog wel een voetenzak kan gebruiken , tenslotte zit je kindje stil en das wel koud nu! en neem aan (die van mij niet) die voetenzak trap je er zomaar niet af!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb hem er ook net weer in gedaan. vooral voor als het regent. als ze het heel vervelend vind zou ik een skipakje kopen. is ook lekker op de fiets

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook nog de voetenzak! Gaat nog net!

En muts, hier ook een heel drama met opzetten... Heb dus een muts die je moet strikken onder de kin, dus die krijgt hij gelukkig nog niet af!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia is van september 2007 en heb alleen die winter een voetenzal gebruikt. deze winter loopt ze al zo goed en zit haast niet meer in de buggy. gene voetenzak hier meer dus of het moet echt gaan vriezen. smorgens zit ze ook zo op de fiets.

13. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja (21 mnd) zit ook nog steeds in de voetenzak. Muts heeft ze een hekel aan en trekt ze meteen van haar hoofd af.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij hebben ook net weer de voetenzak in de buggy gedaan. Pech als hij het niet prettig vindt, hij kan hem toch niet zelf open maken. ;) (Nog niet tenminste!)
    Hier ook eentje die absoluut geen muts op wil of wilde.. Toch blijf ik proberen!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier gebruiken we ook de voetenzak nog!

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik had bij mijn buggy geen voetenzak besteld omdat ik zoiets had van, dan is ze anderhalf is het dan nog wel nodig!
    Gisteren heb ik toch de voetenzak maar besteld. Vooral omdat mn meisje nu vaak in een majo loopt en dan vind ik het toch echt wel koud zo in de buggy. Gelukkig houdt ze nog steeds haar Muts op, maar soms zit ie blijkbaar niet lekker of zo en dan ineens ligt ie of op de grond of ze heeft m al af voor ze dr jas aan heeft.
    In ieder geval heel erg bedankt, ben een heel stuk wijzer geworden en madam heeft t maar even te nemen die voetenzak. Vooral nu er steeds vroeger echte kou is!

Liefs,
    Duveldraakje

17. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ik heb geen voetenzak in de buggy. en zal ook pas een voetenzak in de buggy doen als het echt gaat vriezen.

Deel Deze Pagina