Ik heb mischien een hele domme achterlijk vraag. Maar Daan is al geen super slaper maar als hij dan eenmaal lichtslaapt hij wel. Maar nu wilt hij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet meer naar bed. Zou het kunnen beteken dat zijn bedje te klein word waardoor hij een benouwend gevoel krijgt? Ik weet het anders ook niet meer
Doorzetten en gewoon naar bed doen. Is hij niet echt aan het uitproberen? Een nichtje van ons heeft tot 3 jaar in een ledikant geslapen en die is niet klein. Ik heb het tegenovergestelde. Isabella wil na haar slaapje juist niet uit bed. Gaat ze spelen en wil ze daar blijven spelen.
Ik denk niet dat het uitproberen is hij schiet echt in paniek Met uitproberen dan huit hij veel anders en gedraagt hij zich ook anders
misschien dat je een groter bed moet proberen. Marly slaapt sinds ze 17 maanden is in een juniorbedje. de eerste week was het erg wennen en ging ze echt drama maken, maar het ging iedere dag beter. nu komt ze haar bed niet eens meer uit. ze slaapt al wel beter dan in haar ledikant. het kan zijn dan hij er aan toe is. het is het proberen waard.
doorzetten en gewoon in het ledikantje leggen hij heeft nu zo'n leeftijd dat ie gaat uit proberen youame heeft dit ook gehad en zodra ze der zin had wou ze spelen maar heb gewoon doorgezet en nu ligt ze nog in der ledikantje want ze wil niet in het grote bed daar is ze nog niet klaar voor ze is net 2