Hoi Hoi, Door medicatie mag ik geen borstvoeding geven en ben dus direct begonnen met de fles. Na 3 dagen kreeg ik flinke stuwing en daarna zijn mijn borsten flink gaan lekken. Ik voel precies wanneer er weer druppels uitkomen! Snachts is vaak mn deken en bh nat omdat de tepelpad dan niet goed voor mn tepels zitten. Heeft iemand een tip om van die lekkende tepels af te komen.. word er een beetje kriebelig van namelijk...
Uhhmmm geduld denk ik.... Ik gaf dan wel BV, maar als ze begon te huilen voelde ik het er al uit lopen! Zolang je het niet stimuleert houdt het vanzelf op... de vraag is natuurlijk alleen: wanneer??
Bij mij duurde dat een week of 8 - nadat ik eerst één week BV had gegeven. Het houdt vanzelf op, meer kan ik er niet van maken, maar vervelend is het inderdaad wel!
Denk dat je alleen maar kunt afwachten wanneer het stopt. Je kunt wel pilletjes krijgen die de boel ineens laat 'opdrogen', maar ik heb gelezen dat HA's er niet zo'n voorstander van zijn ivm de hormonen. Hier na het stoppen nog zeker 2 maanden lekkende borsten gehad... Niet dat het eruit spoot, maar heb toch zeker nog wel een tijd zoogcompressen nodig gehad.