Hallo Dames, Ik weet niet deze vraag hier hoort maar doe het toch maar even. Onze dochter van 6 weken draait volgens mij dag en nacht ritme om. overdag slaapt ze soms wel 5 a 5.5 uur tussen de voedingen. en snachts echt krap 4 uurtjes. ik maak haar nu overdag al na 4 uur wakker maar helpt niet. ze krijgt overdag 90+3 en laatste voeding 120+4 hongerige babys. Hebben jullie nog andere tips. ik zou graag willen dat ze snachts iets langer slaapt. Ik ben gewoon gewend van andere dochter die sliep met 8 weken van 23.00 tot 08.00 en 10 weken van 20.00 tot 08.00 dus dat was luxe Groetjes
Hoi hoi, Ik wil even weten hoe zwaar ze is, zodat ik uit kan rekenen hoeveel voeding ze nodig heeft. Dan kunnen we even verder kijken of we er iets aan kunnen veranderen zodat ze beter slaapt in de nacht. Groetjes Adrienne
hallo, het exacte gewicht weet ik niet. ze woog met 4 weken 3700 gram en is nu 6 weken en 4 dagen. dus schat haar nu op 3900 gram. mvg
Hoi hoi, Ze heeft per dag 600 ml nodig, en dat geef je dus dat is goed. Als je het idee hebt dat ze overdag wel wat meer zou willen eten, mag je ophogen naar 120 ml. Overdag om de drie uur wakker maken is een optie. Wanneer gaat ze in bad? Dat zou in dit geval het beste in de avond kunnen denk ik. Groetjes Adrienne