Loopfiets of loopauto voor eerste verjaardag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Spring, Mar 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik twijfel tussen de twee onderstaande cadeaus voor mijn dochter. Welke zou jij kiezen en waarom? Of heb je een andere suggestie?

foto 1.jpg

foto 2.jpg

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Spring :)

Ik ga een loopfietsje voor dochter halen, ze is 4 daagjes eerder jarig dan jouw dochter haha.

3. Username

Username Niet meer actief

Dochter is bijna jarig en wij hebben de wishbonebike besteld. Die krijgt ze namens de hele familie.

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Hier heeft ze de Puky Pukylino gekregen.
    Die op jouw plaatje is de Wutsch. Deze is ietsje hoger dan Pukylino.

Dochter kan er zelf nog niet veel mee, maar ze vind het wel leuk om op te zitten, en door ons geduwd te worden ;)

Ik vind het echt een leuk loopfietsje!

Dat loopfietsje kan je ook gemakkelijk buiten gebruiken, deze zomer. Die auto is daar niet voor bedoeld denk ik (plastic wieltjes?)

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik zou zelf dan voor de eerste gaan, dat je bij wijze van ook effe lekker samen met je ukkie buiten kan zijn. Met de loopfiets lukt dat nog niet denk ik.

6. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hey :D! Wij kennen elkaar nog van het 10-wekenafteltopic ;)!

Leuk dat jouw dochter een loopfietsje krijgt! Weet je ook al welke?

7. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 80 cm, daarom dacht ik inderdaad meer aan het grotere model..

Ikzelf crosste vroeger altijd op zo'n loopautootje door de straat.. Geen idee of dat met deze kan eigenlijk..

8. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Even bekeken.. Wat maakt deze loopfiets zo duur?

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    11,017
    4,017
    113
    Mijn dochter heeft de 3-in1 zebrastep van vtech en zo'n plastic loopfietsje van de intertoys, beide gebruikt ze veel vanaf ca 1,5 jaar.
    Van deze twee zou ik het loopfietsje doen denk ik.

10. Username

Username Niet meer actief

Het design en het feit dat je hem tot 5 jaar kunt gebruiken. Je begint met een driewieler, dan een tweewieler. En daarna kun je het frame omdraaien zodat hij een stuk hoger wordt. Hij is prijzig. Dat is ook waarom ze hem van de hele familie krijgt. Hij is te duur om zo even te geven. Maar hij is inmiddels bezorgd en wat is ie gaaf! :)

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Mijn zoontje kon al heel snel op de wishbonebike, was net een jaar geweest....
    Zou voor een loopfiets gaan.

12. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Als je perse tussen twee kiest zal ik driewieler kiezen 1e dus.
    Zelf heb ik hier loopfiets van hout. De beentjes zijn nog erg klein als is het kleine versie. Ze kan nog niet meelopen (ze is 73cm zelf).
    Ik heb heleboel thuis en op kinderdagverblijf.
    - Driewieler hier vind ze niets (op kinderdagverblijf) ze wil continu uit en zelf lopen of kruipen. Maar velen vinden het top
    - loopfiets dus zie bovenstaande (op jou foto fiets is groter dan we hebben).
    - poppenwagentje vind ze super om te rondlopen maar nog meer om zelf in gereden worden binnen of buiten.
    - wishbone vind ik zelf super maar voor 1 jaar is nog te vroeg.
    We kopen die zeker. Ze gaat hier eerst op loopfiets van hout binnen en kort buiten (heb liever dat ze loopt dan op iets of met iets continu). En dan wishbone kopen als ze genoeg groot is

13. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Onze oudste kreeg een loopauto en driewieler met duwstang voor haar 1e verjaardag. Daar meteen veel gebruik van gemaakt. De middelste kreeg een poppenwagen en ook dit was een groot succes! De jongste kreeg een wheelybug, want de loopauto, driewieler en poppenwagen waren er natuurlijk nog ;) en ook die is geweldig!

Een loopfiets kreeg de middelste voor haar tweede verjaardag. Eerder had dat ook nog niets geweest voor haar.

14. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou de puky wutsch doen, dochter heeft hem ook gekregen voor haar eerste verjaardag. De eerste dagen liet ze zich alleen maar duwen, wist ze niet wat ze moest doen, nu 3 weken later komt ze er steeds sneller op vooruit, ze moet alleen nog wel leren hoe ze bochten moet maken.
    Maar hier gaat ze erg veel plezier mee hebben, nu binnen, en als ze het straks allemaal goed kijken ook lekker mee naar buiten.

Share This Page