Welke flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Virginie83, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden,

Ik ben op zoek naar GOEDE flesjes voor ons ukje!

Bij onze zoon en dochter hadden we Aventflesjes, maar ben niet zo tevreden meer over Avent, ze lekker regelmatig.

Dus, wat zijn jullie ervaringen?

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    oh ik wou juist Avent neerzetten deze heb ik altijd gebruikt de flessen van difrax vind ik zelf niet handig dus weet ook niet of ze lekken?

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb er zelf 6 van Avent staan en heb er twee om te proberen van de Hema (is dit niks, dan kan ik er vast wel een kindje blij mee maken om te gebruiken voor te spelen).

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    mijn broer zweerde bij difrax, maar die vond ik vreselijk (en belachelijk duur), ik blijf gewoon bij avent, vond ik prima. Nooit last van lekker gehad. Misschien is het tijd voor een nieuwe speen als ze gaan lekken?

5. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik ben een difrax-fan. Ik heb ook avent in huis, maar die vind ik niet fijn. Ze lekken hier ook regelmatig.

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook een avent fan, lekken hier eigenlijk nooit? Ik hoor juist altijd dat de difrax zo erg lekken..
    Maar goed het is toch ff uitproberen of de fles die je bent gekocht wel werkt voor je kindje.

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ik had ook altijd Avent, maar wat een lekkende krengen worden dat zeg!! Ik koop heel vaak flesjes (voor ieder nieuw pleegkind opnieuw flesjes) en zweer tegenwoordig bij eigen merk van de Etos. Die smalle spenen, ze lekken echt niet!!! Een genot om in je tas te stoppen :D.

8. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin, en kraamverzorgster, raadde mij avent flesjes absoluut af, omdat deze te makkelijk zijn voor de baby,
    het krijgt te makkelijk voeding, waardoor het kindje na het voeden zuigbehoefte behoudt, en dus daarin onverzadigd is.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zweer bij Tommee tippee!

10. Ollie123

Ollie123 Lid

26 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook begonnen met Aventflesjes, maar de kleine had erge last van krampjes. Na alle huis-tuin en keukenmiddeltje, zoals afgekookt water, infacol enz. zijn we overgestapt op de Dr. Brown flessen. En vanaf dag 1 geen last meer van krampje. En nog steeds vind ik het fijne flessen(alleen wat meer schoonmaak werk ivm speciaal ventiel)
    Met de aventflessen verder geen problemen gehad. Lekte niet en makkelijk schoonmaken.

Succes met je keuze.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gezocht naar 'het perfecte flesje' maar kwam toch tot de conclusie dat dat per baby heel verschillend is.
    De ene baby doet het super met Avent terwijl de andere beter af is met een Difrax flesje.
    Zelf gebruik ik Difrax flesjes nu maar wel met een dental speen, de 'gewone' S-speen gaat véél te snel voor mijn zoontje.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heb bij mijn zoontje Difrax gebruikt. En deze bevielen ons prima. Voor onze volgende jongen zou ik gerust wel weer difrax gebruiken.

13. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    tja hier toch echt avent, lekt hier nooit en zoontje drinkt niet te snel zijn fles leeg. Het verschilt toch echt per kind welke fles geschikt is.

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wij gebruiken ook Difrax S flessen met kersen speen en dan de smalle die grote zijn zo lomp en breed.

Neem wel gelijk 1tje van 250 cc anders moet je elke keer nieuwes gaan kopen. ALs je ze schoonmaakt moet je wel alle onderdelen goed droog maken anders kan hij gaan lekker of vacuum trekken.

ik zal bij de evt. volgende ook difrax gebruiken.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb de eerste maanden de flessen van Tommee Tippee gebruikt. Maar na een maand of 6-7 duurde het drinken erg lang (meer dan een half uur voor een halve fles) en ben ik overgegaan op de flessen van Etos met Aventspenen. En vanaf toen weer vlot aan't drinken ;) Moet wel zeggen dat ik de flessen in de vaatwasser zet en dat de opdruk wat afgaat. Maar lekken doen ze niet. Idem voor Tommee Tippee, daar ook geen lekken mee gehad.

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb hier avent flesje (zat in babydoos) en gewone van de hema
    dus ben heel erg benieuwd wel het beste zijn, en anders is een ander flesje zo bijgehaald natuurlijk.

18. mama2011

mama2011 Niet meer actief

wij gebruiken nu de difrax fles en dat gaat nu gelukkig super!
    eerst avent gebruikt maar die ging veel te snel eigenlijk ging alles te snel dus jbpm bij de voeding gedaan zat steeds de speen verstopt van avent toen toch maar de difrax en probleem om gelost en mijn mannetje vond de speen volgens mij niet fijn van avent stopte steeds met drinken nu gaat het goed!

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Erg verschillende meningen dus!

Het zal niet aan de speen liggen die vervangen moest worden, want bij Ella had ik van week 1 al problemen.

Terwijl ik bij Keld erg blij was met Avent, anders had ik toen al gewisseld!

Ieder merk zegt ook dat ze de beste zijn tegen krampjes ed., maar ja, wat is werkelijk zo?

Tommee Tippee had ik al over nagedacht, maar tot nu toe weinig over gehoord.

Sowieso, als je 6 flesjes van een merk koopt, ben je al meteen een 60Eur kwijt, dus het is niet dat je elke week kunt wisselen! :)

20. HOG

HOG Niet meer actief

Tommee tippee :)

Deel Deze Pagina