Zindelijk worden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meiske2015, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Sinds een paar dagen loopt onze meid zonder luier als we thuis zijn.
    Eigenlijk gaat het hartstikke goed!
    Tot nu toe maar 1 ongelukje per dag :) en dan ook nog maar een half ongelukje haha. Ze voelt het en dan houdt ze het gelijk op en doet de rest op de wc.

Enige waar ik beetje tegenaan loop is dat het vaak van die mini plasjes zijn.
    Denk dat ze op een dag wel 15/20 keer op de wc plast. Is dit normaal?
    Wanneer gaat er langer tussen zitten?

Ze vraagt er bijna altijd zelf om dus daar ben ik wel heel blij mee.
    Als ik denk dat het al even geleden is dan vraag ik of ze moet en dan plast ze vaak wel een redelijke grote tot grote plas. Ze kan dus wel veel ophouden.

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Onze jongste is sinds een week of 2 zindelijk voor plassen. De eerste dagen zat hij echt elk half uur op het toilet. Gelukkig gaat hij zelf, maar het ging ook wel eens mis, dan had hij net geplast op het toilet, en daarna toch weer in zijn onderbroek.
    Maar sinds een week is dat over, en ook het vele plassen is over. HIj gaat nu overdag denk ik 3 keer ongeveer, en hij poept minimaal 1 keer in zijn broek :( Maar dat laat ik maar, daar ga ik hem niet weer de hele dag een luier voor omdoen. En een luier geven om te poepen lukt ook niet, omdat hij het niet aangeeft. We juichen maar extra hard als het een keer toevallig op het toilet gaat ;)
    Overigens plast hij nu 's nachts wel heel veel in zijn luier, veel meer dan voorheen. het lijkt of hij het overdag lang ophoudt en dat in de nacht alles eruit komt ofzo.
    Maar hier duurde het dus een week, de vele plasjes.

Meiske2015 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina