Ik krijg steeds een melding dat mijn telefoonopslag vol is. Ik heb haast al mijn foto's, apps, video's, downloads en berichten verwijderd maar de melding blijft komen. Het is erg irritant want ik onrvang hierdoor ook geen sms. Weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn met mijn telefoon en hoe ik dit op los?
geheugenkaartje eruit halen een een nieuwe erin doen. stel je hebt een geheugenkaartje van 6 GB, dan moet je er rekening mee houden dat je maar 3 GB overhoudt omdat de apps en dergelijken ook veel ruimte in beslag nemen.
Wat voor telefoon heb je? Even in instellingen opslagbeheer zoeken en kijken wat nou precies alle ruimte in beslag neemt
Heb ik ook last van! Uit pure frustratie nu maar Facebook verwijderd van mijn telefoon, want die neemt heeeeeel veel geheugencapaciteit in beslag. Maar er moet toch een andere oplossing zijn...
Je hebt een iPhone denk ik? Ik kreeg die melding ook de hele tijd en dat terwijl m'n iPhone 64 gb geheugen heeft. Het heeft met je iCloud opslag te maken. Ik kwam er via de instellingen achter dat je voor 1 pm extra opslag kunt kopen/huren.
Als je whatsapp hebt, leeg dan eens de map verzonden media. Die vind je door in je bestandsbeheer te zoeken. Verborgen map, komt niet in je albums...
Hier hetzelfde probleem, ik kan niet upgraden naar iOS 8.1.3 want dat kost 1,4 GB vrije opslagruimte, terwijl het zelf maar 721 MB kost. Hoe krijg ik mijn iCloud leeg dan?
iCloud is puur dat ie de inhoud van je telefoon opslaat voor als je overgaat naar een andere telefoon zodat hij de complete inhoud er weer in kan zetten zeg maar. Je kan een aantal functies uitzetten in iCloud die je niet wil opslaan zoalsje foto's of Whatsapp. Ga naar instellingen --> iCloud --> Opslag --> Beheer opslag. Daar kan je bijvoorbeeld de kopiëen van je oude iPhones verwijderen en Whatsapp. Daar kan je meteen zien hoeveel geheugen Whatsapp of je mail inneemt Ik zet een screenshot van mijn telefoon erbij. Zoals je ziet onthoudt ie de inhoud van m'n oude telefoons in iCloud
Ja dat had ik dus ook met mijn huawei. Ik werd er echt knettergek van want er zat een 8 gb geheugenkaartje in waar nog 6 gb van leeg was! En ondertussen kon ik watsapp niet meer bijwerken want het geheugen zat vol pfffff. Ik heb nu een samsung galaxy s3 neo en deze bevalt uitstekend. Veel sneller en ook geen rare meldingen meer.
Als je je witte USB kabel via je iPhone aan je laptop of pc hangt, kan je al je foto's overzetten. Ik heb bijvorbeeld al 10 gb extra ruimte door de opslag van m'n oude iPhones te verwijderen
Your welcome Als je de functie 'Foto's' uitschakelt, dan slaat hij foto's alleen op in je telefoon geheugen ipv in je iCloud.
Ik heb een sony z2, maar ik heb ook steeds melding 75%vol blijkt dus dat ik 6,64GB aan foto's/video's vol heb.. dus toch maar eens wat dingen overzetten naar mijn externe schijf.