Toch wel nieuwsgierig hoe voornamelijk vrouwen denken over schoenen. Koop jij alleen schoenen die je nodig hebt, of soms ook schoenen waarvan je denkt die zijn leuk voor de heb. Als je dan schoenen koopt die leuk zijn voor de heb hoe denk je dan over het uit te geven bedrag? Ik ben dus de typische vrouw, schoenen...ik hou er van. Mijn collectie gaat ook van slippers, naar sneakers, nette pumps, laarsjes ik heb alles in mijn kast staan. Soms een beetje over de top maar ik hou gewoon van schoenen doe ik ze allemaal regelmatig aan...hmm waarschijnlijk niet maar toch staan ze allemaal echt schattig op de plank Nu heb ik mijn zinnen gezet op twee totaal verschillende enkellaarsjes, de ene een wat sportievere laars, is ook van een bekend sportmerk de andere een hele leuke vrouwelijke laars. Ik vind ze beide geweldig maar beide kosten rond de 140 euro, vind het een beetje te om ze beide te kopen maar eigenlijk wil ik dat dus wel wat zou jij doen, toch kiezen of gewoon lekker hebberig zijn en ze beide kopen, of laat je ze liggen? Ik heb ze dus absoluut niet nodig aangezien mijn collectie ruim zat is, vind het uit te geven bedrag ook echt hoog maar ik vind ze zoooooo leuk...
Ik koop alleen schoenen die ik nodig heb. Eerder had ik altijd heel veel schoenen en dan was ik altijd lang aan het twijfelen over welke ik aan zou trekken. Nu heb ik schoenen per weersomstandigheid of activiteit. Dus ik heb: 1 paar winterschoenen 1 paar sandalen 1 paar slippers 1 paar sportschoenen 1 paar wandelschoenen 1 paar ballerina achtig schoenen voor mooi weer als ik ga werken en mijn sandalen niet aan kan 1 paar luchtige sneakers voor de lente 1 paar lage schoenen voor herfstachtig weer als mijn sneakers te koud zijn en mijn winterschoenen te warm. En dit vind ik eigenlijk nog veel! Ik draag ook alleen maar barefootschoenen en dat vind ik zo fijn, echt blij dat ik daarop overgestapt ben. En ik ben er ook achter gekomen dat je niet gelukkig wordt van schoenen, hoe leuk ze ook zijn. Dus nouja mijn advies kan je wel raden
Ik ben een beetje apart qua schoenen en tassen denk ik. Ik interesseer me niet zoveel ervoor. Maar mijn pietlutterigheid zorgt er wel voor dat ik van vanalles wat wil hebben zodat ik altijd iets aan mn voeten heb dat past bij mijn outfit en de weersomstandigheden. Ik geef de laatste tijd ook wel meer uit aan schoenen, omdat ik nu sneller last krijg van voeten/rug als ik slechte schoenen draag. Dus de kwaliteit moet wel goed zijn, en liever geen schoenen van nep leer meer. Tassen zelfde verhaal trouwens. In de praktijk komt het er op neer dat ik zo af en toe wat nieuws koop en daar vervolgens jaren mee doe. Want de meeste schoenen die ik heb worden niet heel vaak gedragen. Bijv nu gaan we naar wat kouder weer. Dus nu draag ik weer vaak enkellaarsjes i.p.v. pumps (op werk) of andere zomerschoenen. Ik heb 5 paar laarsjes die ik dan afwissel. Als het echt goed koud word trek ik de wat warmere schoenen/laarsjes weer uit de kast, dat is 3 paar en wissel ik die weer af. Enzovoort .
Qua schoenen ben ik de man en m'n vriend de vrouw. Ik koop wat ik nodig heb en gebruik ze op. Heb 2 paar converse all stars waarvan 1 paar op is. Die krijgen nog 1 kans maar eerst de wasmachine in 1 paar vans 1 paar van esprit. Hoge sneaker en meer voor de winter Dat is het eigenlijk. Moet voor de winter nog iets kopen. M'n vriend die blijft maar schoenen kopen. Ze zien er mooi uit maar wel altijd van die goedkope rommel. Na een jaar zijn ze op ook al draagt hij ze niet dagelijks. Ach hij koopt ze graag dus hij doet maar. Ik koop duurdere maar die gaan langer mee en draag ze wel dagelijks. Allee in de zomer de zomerschoenen en winter de winterschoenen.
Ik heb best veel schoenen, maar draag praktisch altijd dezelfde. Heb wel een lastige smaak, want de meeste sneakers vind ik te stoer bijvoorbeeld. Maar ik heb dus best veel schoenen, veel hakken die ik alleen naar werk en feestjes etc draag. M’n dagelijks dingen doe ik altijd op m’n Adidas superstars❤️
Euhm... Ik heb letterlijk te veel schoenen! Denk zeker wel 60 paar als het niet meer is. Van slippers tot snowboots. Maar nu ik wat ouder ben en kinderen heb ben ik wel kieskeuriger geworden. (En eigenlijk ook wel omdat ik al zoveel schoenen heb) Ik vind shoppen overigens nog steeds super leuk maar dan eerder voor de kinderen. In jou geval zou ik of niets kopen of 1 paar.
Oh ik lees het al.... ik heb teweinig schoenen!!!! Ik heb 1 paar slippes, 1 hakje, 1 sketchers en 1x hardloop/sportschoen.... Nu heb ik begin de zomer van alles weggegooid maar toch... te weinig!
Ik ben ook iemand die onnodig schoenen koopt. Nette schoenen, sneakers enz. Ik zou in jou geval 1 paar kopen en ander paar in de sale...ik ben iemand die iets moet hebben als ik het leuk vind helaas.
Alleen als het nodig is maar ik vind het wel fijn om twee kleuren te hebben per seizoen. Dus nu donkerblauwe en grijze sneakers en in de winter zwarte en cognac kleurige laarsjes. In de zomer vaak ook 2 paar slippers, 1 voor oud thuis en 1 voor 'netjes' want in loop er bijna de hele zomer op. Dus 6 paar per jaar, maar ik doe makkelijk 2 of 3 jaar er mee, ik denk dat ik elk jaar 1 paar slippers koop, 1 paar laarsjes en 1 paar sneakers. Qua kosten, ik bespaar graag, dus ook op schoenen, max 50 euro voor laarsjes, en voor 30 sneakers ofzo, slippers max 15 euro. Ik heb makkelijke voeten dus alles zit meestal best. Soms in de uitverkoop schoenen die veel duurder waren, maar dan binnen mijn budget vallen. Die lopen zeker lekkerder, maar het is het mij niet waard om 150 euro aan schoenen uit te geven.
Ik ben zeker wel van mening dat het nergens over gaat wat ik in de kast heb staan, koop meestal wel de iets duurdere schoenen die dus ook langer meegaan. Ik heb van de zomer een opruiming gedaan, al de schoenen die ik al even niet meer gedragen had zijn naar een vrouw gegaan die het minder goed heeft, vind het dan wel fijn dat ik dan iemand heel blij maak ipv ze gewoon weg te gooien. Ik ben inmiddels van de overdreven veel paar af maar mijn collectie is dus: 2 paar Adidas superstar (deze slaat eigenlijk nergens op, dezelfde schoenen, andere kleur) 3 paar laarsjes 8 paar pumps 5 paar slippers 2 paar sandalen 3 paar sneakers Volgens mij is het dat. Ik moet echt een keuze maken al zie ik dat ik niet extreem ben in mijn collectie. Nou zijn de drie laarsjes die ik heb de wat stoerdere laarsjes het ene laarsje is een kruising tussen een sportschoen en een laars echt zo ongelooflijk stoer, de andere is echt een netjes laarsje, spits puntje, studs erop, gespje. De laatste ook net wat goedkoper dan de eerste al zeg ik van de eerste al best wel even dat ik ze graag wil ooowww wat lastig zo’n keuze
Oh ik hou van schoenen! Ik koop heel vaak nieuwe schoenen die ik dus duidelijk niet nodig heb. De bedragen daarvan verschillen nogal, maar kunnen hoog oplopen. Ik weet niet hoeveel paar ik heb. Zijn wel alleen sneakers trouwens.
I love love love shoes! Maar ben van mijn geloof afgevallen. Ik heb 14 jaar geleden in een schoenen winkel gewerkt en daar heb ik nog steeds schoenen van die ik nooit draag. Af en toe koop ik nog een paar omdat het Zo mooi in de kast staat, maar uiteindelijk loop ik altijd maar dan ook echt altijd op mijn nikes of uggs in de winter. Ik hou van pumps en mooie laarzen, maar draag ze nooit meer. Ik wil ze wel hebben, dat dan weer wel. Ik spoor niet. Heb net geteld: 3 ballerina’s 5 slippers Sportschoenen die ik heb sinds se middelbare school (ik gok zon 20 jaar nu hahaha, ze zijn nog wit) 3 paar nikes 1 paar All stars 3 paar ugg laarzen 4 paar laarzen (roze/grijs/bruin en zwart) 6 zomer pumps met open teen of open hak 2 korte sportieve laarsjes 5 dichte pumps 33 paar, shock
Ik koop schoenen die ik nodig heb. Maar voor mij is het al snel nodig . Pas een leren jasje gekocht van goosecraft in het olijf groen, dan heb ik daarbij dus nodig een paar sneakers in die kleur en een paar laarsjes in die kleur. Mijn schoenenkast is inmiddels groter dan mijn kleding kast omdat ik alles weinig draag/dagelijks afwissel vind ik het zonde schoenen weg te doen tenzij het model echt niet meer kan. Ik shop bijna alleen nog maar complete outfits, broek, bovenstuk, schoenen en kleding en dan nog bij elke jas meerdere paren schoenen voor de nette of cashual stijl. ik heb trouwens de mazzel gehad een jaar of 5 geleden dat een schoenenwinkel hier om de hoek failliet ging en ik voor de opheffingsuitverkoop als vaste klant toen elk paar schoenen in de winkel mocht kopen voor €10 per paar. Daar heb ik wel een hele grote slag geslagen, heb wel voor €600 laarsen, schoenen, sneakers, sandalen en slippers gekocht toen. Kan denk ik wel een eigen winkeltje beginnen
Ik wil eigenlijk nog steeds een paar louboutins maar heb hier begrepen dat die dus echt niet fijn lopen dus heb me tot nu toe nog steeds in weten te houden mijn schoenen zijn altijd wel net iets anders dan normaal. Hou ervan om redelijk opzichtige schoenen te kopen. Zo heb ik ooit pumps gehad in een vrij heftige kleur die terug kwam in mijn werkkleding ik hou echt echt echt van schoenen...
Ik ben toch van wa t ik nodig heb. Al met al kom je dan best nog ver met al die schoenen. Maar ik koop vaak neutrale kleuren wat meestal overal bij past.
Ik heb/koop alleen wat ik nodig heb, en kies eerder praktisch dan mooi. Niet dat ik lelijke schoenen koop maar bijv eerder zwart dan bruin, zelfs als ik die laatste mooier vind maar zwart past overal bij Maar dat heeft met onze financiën te maken. Vind je beide laarzen mooi en kun je ze betalen,wat kan het jou dan schelen Ik heb sneakers, hardloopschoenen, enkellaarzen, knielaarzen, pumps en slippers. Van alles 1 paar.
Poeh soms omdat ik ze nodig heb maar soms omdat ik ze mooi vind. Wisselt eigenlijk een beetje. Maar als je niet kunt kiezen zou ik opzoek gaan naar een kortingsactie. Als dat lukt allebei kopen Mijn man heeft een echte schoenentic. Die koopt ze alleen voor het hebben denk ik
Hmmm beetje van beide. Ik heb grote voeten dus echt leuk is het niet. Veel staat lomp en ik houd van chique dus sneakers zijn niet zon mijn ding. Wat ik heb: Zomer (na ja pumps ook voor de winter) 4 paar sandaaltjes 4 paar slippers 3 paar pumps 2 paar stan smith Adidassen. (Lichtblauw en wit) Toevallig net uitgezocht dus. Komt wel elk jaar wat bij maar dan geef of gooi ik vaak wat anders weg Voor de winter 2 paar nette enkellaarsjes 1 paar stoere enkellaarsjes 2 paar laarzen 1 paar donkere sneakers En daar koop ik denk ik wel halverwege de winter nog wat bij. Tassen: ik heb een cowboysbag en die gebruik ik altijd ik heb een hekel aan steeds mijn shit over te gooien in een andere tas (ondanks een bag in bag) ik heb er wel meer overigens maar dan gebruik ik er maar 1. Wel nog 3 kleinere exemplaren die ik gebruik voor feestjes
Wat ik nodig heb. Al heb ik me deze zomer wel schuldig gemaakt aan meer had al dure sandalen gekocht maar zag weken later nog leuke goedkope. En wilde een paar sportieve schoenen voor als we eind gingen lopen, dat zijn 2 paar geworden. Maar beide van een flutprijs dus zal er geen 5 jaar mee doen 2x 140 zou ik echt niet uitgeven. Voor 140 wil ik meer dan 1 paar hebben