Rituals difuser

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 20 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zeker weten! Heerlijk!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Als je me hier nog langer alleen laat, met die kinderen van jou, wel ja :roflmao::evil:

Diazz vindt dit leuk.
  3. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik vind hem helemaal niks en heb hem weggegeven..

Ik gebruik nu smellies (is een merk waxmelts) en dat bevalt geweldig goed!

Goedkoop in aanschaf, en geen chemische troep waar je hoofdpijn van krijgt ;) enige "nadeel" is dat je dus kaarsjes brandt..

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zal je leren! :D:D:D

Schuurpapier vindt dit leuk.
  5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    Hier ook negatieve ervaring met de diffuser. Onding qua installeren en als echte Rituals geurtjes fan viel hij me echt tegen. Je ruikt de geuren echt maar minimaal als hij aanstaat, daarna dus gewoon helemaal niet meer.

Hier enorme Yankee Candle fan. Je legt een bedrag neer, maar dubbel en dwars waard. En nee, verklaarde je eerst ook voor gek om 30 euro voor een kaars neer te leggen, maar ondertussen in veel sales al heel wat aangeschaft. Mocht je voor Yankee Candle gaan, koop dan wel minimaal de middel of de grote. De kleintjes ruik je amper.

GossipGirlxoxo en suus1983 vinden dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.474
    113
    Ja dat klopt vreemd genoeg. De wax melts zijn wel top

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    Vind wax melts zon troep om eerlijk te zijn... Heb ze van Yankee nog nooit geprobeerd eigenlijk... Je hebt ook zo'n dingen in zo'n kuipje. Hoe heten die dan?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

K

Nee echt verre van. Dr komt een heel dun stroompje damp uit. Hij staat hier alleen snachts aan en dan niet meer. T ruikt net aan lekker zeg maar.

En soms wel. Ze is behoorlijk ziek geweest door verkeerde voeding weer en dan wordr ze heel ziek. Dan helpt haar dat.
    En ik gebruik het bij bijv koorts of onrust ..

Beneden heb ik hem aan voor de lekkere geur. Vaak met sinaasappel of mandarijn en pepermunt.

Evanesco vindt dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.474
    113
    De candle scenterpiece denk ik?
    De wax is idd even lastig met schoonmaken, maar gewoon warm laten worden, eenmaal warm gooi ik het eruit, wc papiertje erdoor en klaar.
    Ze ruiken heel lang en goed en zijn niet duur. Gebruik ze ook altijd om nieuwe geurtjes te proberen.

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    Ja die scenterpiece idd. Moet je die dus wel uit het cupje halen? Dacht dat je die mss kant en klaar in dat bakje kon branden?

Ze branden 24 uur staat er... Niet echt heel veel, dat heb ik zo op met deze donkere dagen... ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.474
    113
    Staat er idd, maar ze ruiken veel langer dan dat. Heb de mijne er nu al een paar week in liggen en ruikt nog heel goed.

12. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    En waar koop je ze altijd?

Sorry TS; zal je topic niet meer volspammen, dit was mijn laatste vraag hahahaha

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.474
    113
    Geldt ook voor mij. Ik koop zeer bij een winkeltje hier in de stad (Groningen) of bij geurvoorjehuis.nl

14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ben ook Yankee Candle fan. Vooral de witte (baby powder) had eerst kaarsen van woodwick maar irriteer me dood aan het geknetter van de lont. En dat van de grote kaars klopt. volgens de verkoper zit er in verhouding meer geur in de grotere potten vandaar daf die sterker ruiken.

Ik was vooral op zoek naar iets anders als de kaars maar wel met de geurkracht van zo een kaars. Iets wat ik al aan kan laten als ik even de deur uit ben.

15. GossipGirlxoxo

Ik heb ze vaak van scentchips (van het tuincentrum) maar na 2 waxine lichtjes van 6 uur ruik ik die niet meer.

16. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    Whahahaha.... Juist, dat geknetter, werd er tureluurs van! Al zijn de geuren van Woodwick ook wel lekker hoor...

Helaas dat ik je niet gelukkig kan maken met mijn antwoord. Maar ondanks de diffuser, pakte ik nog 10 x sneller de normale roomspray of hair en bodymist (spuit ik ook gewoon in huis) en daarmee veel meer effect

17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.595
    113
    Ja, die ken ik idd ook...
    Maar de scenterpiece kun je gewoon in het cupje branden zie ik net online... Dat maakt het ideaal, want dan heb je dat geklieder niet meer met oude wax eruit etc

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.474
    113
    Ja die vind ik echt stukken minder goed en ook veel minder lekkere geuren.

19. GossipGirlxoxo

Ga ik die andere eens testen!
    Ik hou van geurtjes... niet alles door elkaar trouwens maar de ene dag dit de andere dag weer dat.

suus1983 vindt dit leuk.
  20. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.050
    16.562
    113
    Ik moet zo lachen, mijn moeder had ook zo’n kaars gekocht want ; dat geknetter leek haar zo leuk!
    Dat ding heeft ze 1 keer aan gehad...:|

Deel Deze Pagina