Rituals Home

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Op de slaapkamer staat de ramen 24/7 open, overdag wat verder open dan in de nacht. En beneden gaat alles tegen elkaar open als ik aan het schoonmaken ben (meestal een uur of 2) en met dit weer staat de achterdeur eigenlijk ook vanaf de ochtend tot de avond open.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.832
    113
    Ben naar aanleiding hiervan ook nog even geweest haha, maar vind de geuren voor in de diffuser ook allemaal mwoah..

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Maar dan ga je daarnaast toch geen dure geurstokjes neerzetten? Als je ramen zoveel open staan dan verlies je toch steeds de geur door de buitenlucht. Zonde van je geld dan! :eek:

4. DastyQueen

Daar zit wat in, ik word altijd zo vrolijk als ik ergens binnenkom en ik ruik zo een lekker geurtje en hier thuis vind ik het vaak (ondanks de stopcontact geurtjes) naar niets ruiken.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien ruik je het zelf niet meer? En anders wasverzachter met veel water vermengen in een sprayflacon en dan na het schoonmaken en ramen dicht doen, op je bank stoelen en gordijnen sprayen ofzo?

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.832
    113
    Ik heb altijd geurstokjes ondanks dat ik ook altijd en veel lucht. Vind het heerlijk af en toe zo'n vleugje geur.

7. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Ik denk dat je zelf gewoon erg snel aan de geur om je heen went. Ik heb van Lampe Berger op moment die appeltaart achtige geur en die ruik ik later op de dag ook niet meer als ik thuis blijf, maar als ik de volgende dag weer thuis kom dan ruik ik alsnog die geur in het hele huis.

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Rituals is echt luxe voor pleps. Iedereen heeft tegenwoordig en ik vind de kwaliteit en hoe lang de geuren ruiken ook echt om te huilen.

Ik kan Melton Brown enorm aanraden. Wel wat prijziger maar echt fantastisch! Ze zitten volgens mij in Amsterdam en hebben ook een webshop.

Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. DastyQueen

Ik ben vanmorgen bij rituals geweest maar vond geen enkele geur echt heel lekker. Ik zal eens zoeken waar in Amsterdam ik Melton Brown kan vinden dan rij ik daar morgen ochtend even langs. bedankt voor de tip.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het is Molton Brown, en de Bijenkorf verkoopt het.
    De Bijenkorf heeft ook Lampe Berger, écht een aanrader.
    Oh en mijn man vind Woodwick ook irritant, het geluid dan, de geuren zijn heerlijk. Dus dikke pech voor hem, ik ben verslaafd aan huis geuren. Heb 2 stopcontact dingen, 4 geurkaarsen en in elke ruimte geurstokjes staan.
    Iedereen vind het hier altijd zo lekker ruiken :p en mijn ramen/deur staan ook altijd open.

louan, suus1983, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Lampe Berger :thumup:

12. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    Deze olieen hebben inderdaad een positieve werking op de gezondheid. Niet alleen bij gebruik in een diffuser maar zijn ook heel goed te gebruiken op de huid en doordat ze zuiver zijn kun je ze ook innemen om klachten te verminderen. Een workshop zou ik zeker aanraden.
    Als je ze puur gebruikt voor de geur dan kun deze zelf samenstellen door ze te gebruiken. Ik vind het een mooi product maar ben zeker bevooroordeeld ;)

Voor wat betreft rituals...ik vind veel geuren lekker en vaak afhankelijk van het moment maar vind de stokjes vaak snel opgaan in het geheel. Je went aan de geur en daardoor ruik ik het minder na een tijdje.

Treez vindt dit leuk.
  13. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Maar hoe gebruik je die dan in een diffurser. Meng je die in een laagje water of doe je die puur erin?

14. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    In een diffuser doe je water en vervolgens een druppel olie of een combinatie van meerdere. Het is prijzig maar je gebruikt echt minimaal en doet er lang mee.
    Wij zijn thuis groot fan en zijn inmiddels zelf aangesloten als consulent maar op dit moment niet actief commercieel gezien. Wel gebruiken we het dagelijks binnen het gezin. Als je vragen hebt stuur gerust een pb.

Daarnaast zoals gezegd ook de rituals stokjes en dan vooral de witte. In de badkamer en op het toilet.

15. DastyQueen

Lampe berger heb ik ook, maar toch vind ik de geur snel vervliegen als de dop er weer op gaat.

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Bedankt voor de info. Dan ga ik die olie eens in mijn rituals difusser uitproberen. Als afwisseling :)

Sprankeltje vindt dit leuk.
  17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb het over de geurstokjes van Lampe Berger :)

18. mamavan2moppies

mamavan2moppies Actief lid

15 feb 2016
    193
    80
    28
    haarlem
    Misschien niet helemaal in topic. Maar ik krijg dus serieus hoofdpijn van die stokjes. Ik zou best een lekker geurtje in huis willen maar bij mij slaat alles zo op m'n keel en krijg ik er hoofdpijn van.

19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    doTERRA dus ;)

Treez, Sprankeltje en mamavan2moppies vinden dit leuk.
  20. DastyQueen

Oh die ken ik niet! hebben ze die in dezelfde geuren als de vulling voor de brander? Want daar vind ik veel geuren heel lekker van.
    En hoe lang doe je met die geurstokjes als je ze dagelijks draait? Las ergens dat die van rituals 3 maanden mee gaan. Ik heb weleens stokjes van Riviera Maison gehad en die waren na een week of 3 a 4 alweer op.

Deel Deze Pagina