Als ik wakker wordt, dan kan ik de 1e minuten niet me vingers/handen gebruiken. Dan gaan ze vervolgens tintelen en langzaam kan ik ze weer bewegen. Ik heb het nu al echt al maanden. Wie herkent dit en/of weet wat het is?
Krijg je injecties voor je b12 te kort ? Je kan in het begin namelijk beginsverergering krijgen als je begint met injecties. Sowieso is het een symptoom van b12 te kort . Hoe is je schildklier waarde?
Ik krijg al 6 jaar injecties. Exacte schildklierwaarde weet ik niet. Ik zat net aan of over de bovengrens Ik zal volgende week een afspraak maken met de ha om het opnieuw laten te prikken
Dikke kans dat dit een carpale tunnel syndroom is. Kan/moet je je handen uitschudden in de ochtend? Heb je ook weleens tintelingen in je vingers bij bv het huishouden? Een te langzame schildklier maakt je hiervoor ook gevoeliger. Het bestaat al maanden, dus ik zou je aanraden om een verwijzing te maken naar de cts straat in je dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kan je meestal terecht voor een intake en onderzoek, gelijk doormeten van je zenuwen en een behandeling met injecties of recept voor nachtspalkjes, of zo nodig een verwijzing of zelfs gelijk intake voor een operatie, allemaal in een dagdeel.
Ik heb het ook, maar bij mij tintelt vooral de pink, ringvinger en zijkant van mijn handpalm. Dat komt van de elleboog zenuw (Ulnaropathie). Carpaaltunnelsyndroom geeft meer tintelingen in de duim, vingers en handpalm (zelden pink).