Rituals in diffuser?

Discussion in 'De lounge' started by Waxinelichtjes, Dec 25, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Ik heb een diffuser gekregen en ik heb geurtjes maar ik vind het helemaal niet lekker ruiken. In het tuincentrum hadden ze 30 geurtjes maar niks beviel mij. Ik ben nogal moeilijk wat dat betreft.
    Rituals vind ik wel oké. Maar ik kan nergens etherische olie vinden. Is het een stom idee om gewoon zo'n flesje met geurstokjes te kopen en dan af en toe wat van het flesje in de diffuser te gieten? Dan gebruik ik de stokjes gewoon niet.
    Kan dit?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk dat t niet zoveel uit maakt. Alleen ik vraag mij wel af of dat lekker ruikt.

Dottera oliën al eens geprobeerd? Ik gebruik beneden veel sinasappel en mandarijn met pepermunt.

3. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,010
    2,373
    113
    Het enige dat ik ‘verdraag’ is mandarijn uit de diffuser. Rest krijg ik hoofdpijn van. Geen idee of rituals kan, maar ik heb ooit zo’n waxinekaars brandmerkte met olie van hun gehad en ook daar kreeg ik hoofdpijn van helaas

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    Zou t niet doen. T is toch ander spul met andere verhoudingen.

Maar las ergens dat Rituals volgens mij ook diffusers heeft..... Neem aan dan ook oliën

GossipGirlxoxo likes this.
  5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Zou ik niet doen, je verdampt het wat je ook weer in ademt.

Ik zou naar olietjes van young living kijken, dat is puur en heb je heel veel keuze in :)

sprits likes this.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee dat is niet met olie maar met een soort cartridge / casette.

Share This Page