Ritueeltje om de nacht in te gaan...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eliesja, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hoe leer ik Yassir dag en nacht ritme?

2. Niet meer actief

Ik heb overdag altijd zn gordijntje open zodat het wel licht is..en 's avonds gaat zn gordijntje dicht zodat hij weet dat het avond/nacht is..naja of hij dat weet weet ik nog niet..maar tot nu toe begrijpt hij het aardig

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En daarom denk ik dat dat ritueeltje s´avonds ook wel goed is, als je steeds het zelfde doet dan heeft je beeb ook wel door dat het tijd is om te gaan slapen. En daarbij natuurlijk gordijnen dicht. Maar het komt allemaal vanzelf. Soms moet je geduld hebben.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We gaan tegen 10en naar boven, Ewout lekker in badje of onder de douche. En dan romper en shirtje aan en in de trappelzak. Dan lekker nog wat eten en vitamintjes. Dan zijn bedje in en de projector aan met muziek. Die gaat na 10 minuutjes langszaam zachter en uit. Is echt een super ding. Op het plafond is dan een figuurtje die rond draait met een lief muziekje op de achtergrond. Ewout heeft een speentje en een knuffie en dan slaapt hij binnen no-time en word om een uur of 7 smorgens weer wakker :D
    Op de foto in mijn album kan je m zien staan bij het bedje in de baby kamer.

5. Niet meer actief

lijkt me een handig ding die projector mouschy..waar kun je die kopen?

6. peggy en myrthe

11 jun 2006
    77
    0
    0
    moeder en verzorgende
    nederweert/limburg
    sonny myrthe heeft ook een projector en daar zit een beertje in en sterretjes is super leuk hij gaat ook vanzelf uit.

hij is van vtech

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    mischien te koop bij een babyzaak, prenatal, speelgoedwinkel???

8. Niet meer actief

Ga wel is ff op zoek :)

Deel Deze Pagina