river??

Discussion in 'Babynamen' started by eisje26, Mar 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier sluit ik me helemaal bij aan! Namen die geen namen zijn maar woorden vind ik sowieso verschrikkelijk.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik hou er niet zo van om woorden als naam te gebruiken en wij zijn meer van de Nederlandse namen. En ik vind River eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam. Maar je moet een naam geven die jullie leuk vinden, onze mening doet er toch niet toe?;)

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind River wel een hele mooie naam. Niet ordinair.
    Alleen moet het wel bij de achternaam passen inderdaad, bijv River Boer dat klinkt niet echt. ;)

Meadow is misschien nog een optie? Dat vind ik ook een mooie naam.

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind het zo jammer dat je met zo'n naam altijd verschillende uitspraken krijgt. Op z'n Haags, Amsterdams, Brits, Amerikaans, en daartussen allerlei varianten van mensen die proberen het min of meer Engels uit te spreken, iets als 'Wivver' wordt het dan vaak. Of zoals mijn dochtertje, die de r niet kan zeggen, dan wordt het ook 'Wivvejjj' :D

Dus nee, ook al vind ik het qua naam niet heel slecht of stom, maar de uitspraak zou ik te jammer vinden...

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wel stoer, maar niet mijn ding. Ik denk bij die naam ook niet aan een meisje eerlijk gezegd.

Share This Page