Hallo, Ik heb ook al een topic bij te koop meisjes geplaatst maar ik probeer het ook nog even hier, wellicht zijn er hier meer lezers. Ik heb wat leuke spulletjes die ik gratis wil weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, veel is nog helemaal nieuw. Ik woon zelf in Roosendaal maar wil het evt ook opsturen tegen verzendkosten (6,75) Rompers, 50/56 veel nieuw, paar slechts paar keertjes gedragen. Lange en korte mouw. (Prenatal, hema, h&m)
En nog wat nieuwe spulletjes. Speen bibi, flesje Avent, 2 poppetjes, slofjes, 2 mutsjes. Hier moet ik toch iemand blij mee kunnen maken
Lief van je hoor. Die dingen zien er allemaal hartstikke nieuw uit. Hier moet iemand wel blij van worden
Hoi, Ik heb alle kleine maatjes al weggegeven maar mijn collega haar dochter van 17 word as donderdag ingeleid en hun zou je er heel blij mee kunnen maken! Ik vind het super dat je dit doet!
De spullen hebben een bestemming! Ze gaan naar een zp lid die binnenkort een klein meisje verwacht hopelijk hebben ze er veel plezier van!