Jan Smit heeft eindelijk gereageerd op de uitspraken die zijn moeder deed over Yolanthe. Gerda Smit gebruikte daarbij de inmiddels beroemde zin 'Alles is weg' (Novum) - Jan Smit heeft eindelijk gereageerd op de uitspraken die zijn moeder deed over zijn ex-vriendin Yolanthe. Gerda Smit omschreef met het inmiddels beroemde zinnetje 'Alles is weg' hoe haar schoondochter een groot deel van haar zoons huisraad meenam na de breuk. Volgens Jan is er geen woord gelogen. "Toen ik dat interview met mijn moeder voor het eerst op tv zag, moest ik er eigenlijk wel om lachen", bekent de Volendamse zanger aan tijdschrift Hitkrant. "Zo kende ik haar helemaal niet. Ze wilde namelijk nooit op tv. Maar in dit geval zat ze daar ook meer als een bezorgde moeder die voor haar zoon opkwam. Ik vond dat vooral heel moedig." De woorden die zijn moeder destijds gebruikte, zijn een begrip geworden. "Het is toch maar mijn moeder die het heeft bedacht", zegt Jan trots. Maar de zanger reageert ook voor het eerst op de waarheid achter de woorden. "Ik ben trots op de uitspraak 'Alles is weg', want het was niet zomaar een uitspraak, maar ook een feit. Er was niets van gelogen." Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen verbraken een jaar geleden hun relatie. Yolanthe zou tijdens haar verhuizing uit de Volendamse villa veel spullen hebben meegenomen die volgens Jans moeder door haar zoon waren betaald. Smit is inmiddels gelukkig met zijn vriendin Liza. Yolanthe is verloofd met voetballer Wesley Sneijder. Jan Smit: 'Alles is weg' was waar - Celebs en shownieuws | MSN Entertainment
haha, dat gezichtje altijd van haar! moet dan direct aan irene moors denken die haar zo goed na kan doen. Boeiend verhaal.
ja duuuhhh... je hoeft maar naar die kop van die yolanthe te kijken om te weten dat het waar is. heb er nooit aan getwijfeld en haar nieuwe vlam zal er ongetwijfeld over een paar jaar ook nog wel mee te maken krijgen. ik ben benieuwd hoelang het zal duren voordat het zover is ik gok op een jaar of 2.
Weet je waar ik me vaak aan irriteer (of was het nou erger?) Waar maakt iedereen zich altijd druk om? Het was hun relatie en daar heeft de rest van wereld niets mee te maken. Snap niet goed van die moeder dat ze dat soort dingen op tv gaat vertellen.
@Suzie ja goed hun relatie wordt natuurlijk wel "belangrijk" aangezien ze bn`ers zijn he? Niet dat ik er wakker van lig hahahaha....
Ja, haha dan zal hij zeker aandacht te kort hebben gehad, als hij zijn moeder 'zijn' verhaal laat vertellen op de televisie. Mijn kan het ook niet zo heel veel schelen hoor, Maar dat heb ik wel met meer dingen van die bekende nederlanders.